Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زرندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات کونگ فو مجازی قهرمانی استان به‌ مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و اربعین شهید "دکتر فخری زاده" در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان با شرکت ۱۴۶ ورزشکار از شهرهای میاندوآب، ارومیه، ماکو، پیرانشهر و بوکان بصورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها ۴۰ ورزشکار از میاندوآب‌ نیز شرکت کردند، افزود: در پایان این مسابقات در رشته "اوسیما" تیم میاندوآب توانست به مقام قهرمانی دست یابد و تیم های بوکان و ارومیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: در رشته "ممای" نیز تیم بوکان به مقام اول رسید و تیم‌های پیرانشهر و میاندوآب به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

مسابقات کونگ‌فو قهرمانی آذربایجان‌غربی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

میاندوآب‌ یکی از قطب‌های ورزش‌های رزمی در آذربایجان غربی به شمار می‌رود که ورزشکاران آن همواره توانسته‌اند عناوین مختلف قهرمانی استانی و کشوری را در این رشته‌ها کسب ‌کنند.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی میاندوآب وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های رزمی میاندوآب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان