Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:18:15 GMT

پیمان اکبری: شهداب از اشتباهات ما استفاده‌کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۵۳۶۳

پیمان اکبری: شهداب از اشتباهات ما استفاده‌کرد

سرمربی تیم‌ والیبال شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه در برخی از زمان‌های بازی اشتباهاتی داشتیم‌ که شهداب از آن‌ها استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از باخت ۳ بر ۲ شاگردانش مقابل شهداب یزد، توضیح داد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و جا دارد این پیروزی را به تیم و کادر فنی خوب شهداب یزد تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: البته این بازی به ما آموخت وقتی که دو ست از حریف پیش افتاده‌ایم و در ست سوم هم چهار امتیاز بالاتر هستیم، باید از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم. شهداب از اشتباهات ما استفاده کرد و در زمان‌های حساس تمرکز خود را از دست نداد، کاری که ما انجام ندادیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه ادامه داد: البته از عملکرد بازیکنان خود رضایت دارم چون بجز ست چهارم در طول بازی عملکرد خوبی داشتند. سعی می‌کنیم برای بازی‌های بعدی اشتباهات فردی خود را کاهش دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال پیمان اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ آقای احمدی شهردار جورقان گفت: این زمین چمن با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در مدت ۴ ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جورقان ساخته شده است. 
مسلم مخفی، فرماندار همدان هم گفت: حرکت‌های خوبی در شهر جورقان را شاهد هستیم و در بحث ورزش اتفاق‌های خوبی در این شهر افتاده و شهرداری و شورای اسلامی شهر با همه توان در صحنه هستند.

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است