Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@22:57:08 GMT

وضعیت داوری کشور از زبان فریدون اصفهانیان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۵۴۱۱

فریدون اصفهانیان پس از ثبت نام خود برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت داوری کشورمان اظهار داشت: برای کارشناسی هیات رئیسه ثبت نام کردم. الحمدالله وضعیت داوری هم خیلی خوب است و از داوران جوان استفاده کردیم.

وی درباره مطرح شدن برخی شائبات نسبت به انتخاب ناظران داوری و اینکه گفته می‌شود خودش برای انتخاب به عنوان ناظر داوری مسابقات مشکل دارد، گفت: درباره این مسائل اصلا صحبتی ندارم و آنچه در حیطه وظایف مان است انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس  کمیته داوران درباره اینکه آیا برای عضویت در هیات رئیسه باید از پست فعلی‌اش استعفا بدهد، گفت: من مجبور نیستم با شما صحبت کنم. کجا چنین چیزی را نوشته و این موضوع نیست.

اصفهانیان در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما باید به سوال مردم پاسخ بدهید، توضیح داد: شما سوال مردم را نمی‌پرسید بلکه این سوال خودتان است!

وی درباره انتقاد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای استفاده از داوران جوان در لیگ برتر گفت: چه کسی این حرف را می زند؟ هر باشگاهی  نامه بزند جواب می‌دهیم.

رئیس کمیته داوران درباره انتخاب داور دربی تصریح کرد: سایت فدراسیون فوتبال داور دربی را اطلاع رسانی می کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فریدون اصفهانیان وضعیت داوری فدراسیون فوتبال فریدون اصفهانیان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وضعیت داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی بین تیم های ازبکستان و ژاپن در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری