Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۱۰ نفر از افراد بستری با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۲۲ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۱۰ نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز فوتی جدیدی را در استان نداشته‌ایم خاطرنشان کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۸۴۲ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های جم و تنگستان در وضعیت زرد کرونایی هستند، ادامه داد: شهرستان‌های بوشهر، دشتی، دیر، دشتستان، کنگان، عسلویه، دیلم و گناوه در وضعیت آبی یا کم خطر هستند.

کشمیری ادامه داد: تاکنون ۱۷ هزار و ۷۷۲ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.

کد خبر 5117939

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا تنگستان عسلویه دشتی دشتستان بوشهر گناوه دیلم کنگان شهرستان جم شهرستان دیر ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی گرگان شهرکرد آلودگی هوا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران

دریافت 54 MB کد خبر 6095906

دیگر خبرها

  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران