Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فتاحی را می توان متفاوت ترین نامی دانست که در لیست نواب رئیس، نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال آمده است

به گزارش طرفداری، در حالی که مدت ها بود از سعید فتاحی خبری در محافل ورزشی نبود امروز نام او در میان نواب رئیس معرفی شده، دیده شد.

مسئول سابق برگزاری بازی های لیگ برتر که بیش از یک فصل است که در سازمان لیگ فعالیتی ندارد در لیست مصطفی آجورلو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخاب از آن جهت عجیب به نظر می آید که سایر نام هایی که به عنوان نایب رئیس توسط نامزدهای دیگر آمده است پیش از این یا در این پست به فعالیت می پرداختند و یا اینکه انتظار می رفت معرفی شوند اما دیدن نام سعید فتاحی که پیش از این سال ها در سازمان لیگ به فعالیت می پرداخت و پس از دیدار فینال جام حذفی 97-98 در متن برنامه ریزی های فوتبالی در ایران قرار نداشت  کمی عجیب به نظر می رسید.

البته ذکر این نکته نیز لازم به نظر می رسد که شاید دیدن نام مهدی مهدوی کیا نیز به عنوان نایب رئیس یکی از نامزدها عجیب به نظر برسد اما وقتی نام نامزد مورد نظر علی کریمی باشد(که قطعا از فوتبالیست های سابق در تیم خود استفاده خواهد کرد) وجود نام  مهدوی کیا نیز عادی به نظر می رسد.

اخبار داغ 

هادی مهدوی کیا به نمایندگی از برادرش وارد فدراسیون فوتبال شد پشت پرده تاخیر در اعلام نام داور دربی / اصرار شخص بانفوذ بر زاهدی فر دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی