Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ائتلاف الفتح عراق با تاکید بر اینکه تنها ایران در کنار ملت عراق ایستاده است، گفت: شهید سلیمانی، فردی بود که با ایستادگی در کنار ملت ما با داعش مقابله کرد.

خبرگزاری میزان - هادی العامری، با حضور در مراسم نخستین سالگرد گرامیداشت شهیدان قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و ابومهدی المهندس، معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق در شهر نجف اشرف طی سخنانی اظهار کرد: شهید سلیمانی در کنار عراق ایستاد و با گروه تروریستی داعش مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ائتلاف الفتح عراق، در ادامه با بیان اینکه توطئه داعش از حمایت بین المللی برخوردار بود، اما فتوای مرجعیت عالی دینی عراق این توطئه را خنثی کرد و به شکست کشاند، افزود: در صورتی که حضور ملت عراق نبود، این پیروزی بزرگ و عظیم حاصل نمی‌شد.

وی ادامه داد: در شرایط دشوار عراق، تنها ایران بود که در کنار ما ایستاد و از ملت ما در نبرد با گروه تروریستی داعش حمایت و پشتیبانی کرد.

العامری با بیان اینکه، ما از شهید سلیمانی به دلیل نقش وی در حمایت از ملت عراق در دشواری‌ها و سختی‌ها تشکر می‌کنیم، اظهار کرد: وقتی از شهیدان سلیمانی و المهندس صحبت می‌کنیم، در حقیقت از تاریخ طولانی مقاومت ۴۰ ساله سخن می‌گوییم.

رییس ائتلاف الفتح عراق با تاکید:شهیدان سلیمانی و المهندس در مقابله با اشغالگران و تروریسم نقش آفرینی کردند، در حقیقت جلوی فروپاشی دستگاه‌های امنیتی در جریان حوادث اکتبر را گرفت.

وی در ادامه با اشاره به خروج بیگانگان از عراق، اظهار کرد: ما با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم. ثبات کشور تنها در گرو خروج آن‌ها است و بدون خروج آنها، ثباتی در کشور نخواهد بود و بر مشکلات روز به روز افزوده خواهد شد.

العامری به راهپیمایی میلیونی سال گذشته و مصوبه پارلمان و راهپیمایی میلیونی نخستین سالگرد گرامیداشت شهیدان سلیمانی و المهندس در عراق و دیگر شهر‌ها از جمله کربلای معلی، بصره و نجف اشراف اشاره کرد و گفت: این موضووع در حقیقت همه پرسی برای تاکید بر لزوم خروج بیگانگان از عراق بود.

رییس ائتلاف الفتح با بیان اینکه اولین خواسته ما خروج نیرو‌های آمریکایی و واگذار کردن امور عراق به عراقی‌ها است، تاکید کرد: مردم عراق به تنهایی قادر به تامین امنیت و ساختن کشور خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخبار منتشر شده درباره تحولات عراق را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات عراق شهید سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات عراق شهید سلیمانی رییس ائتلاف الفتح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی

   

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی به شهر‌های شازند و آستانه و ۱۰ روستا از اجرای شتابان طرح‌های حوزه آبرسانی در کشور توسط دولت خبر داد.

هاشم امینی با اشاره به برنامه دولت برای آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا، گفت: طی دو سال گذشته طرح جهاد آبرسانی در پنج هزار و ۲۰۰ روستا اجرا شده و تا پایان سال جاری در مابقی روستا‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت پساب صنایع، برنامه محوری صنعت آب و فاضلاب برای حفاظت از منابع آبی است، افزود: در بخش فاضلاب ۷۵ طرح در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه تعریف شده است که شاخص برخورداری فاضلاب در کشور را به ۵۷ درصد خواهد رساند و یکی از این طرح‌ها تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شازند است که با تکمیل این طرح مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

امینی با قدردانی از تلاش‌های استاندار مرکزی، گفت: با توجه به رصدی که در کل کشور داریم استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در دو سال گذشته در جهت سیاست‌های دولت مردمی، جریان خدمت در آن شتاب گرفته است. 

در حاشیه‌ افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی، کلنگ‌زنی آغاز نصب انشعاب فاضلاب شهر‌های شازند و آستانه با حضور استاندار مرکزی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید