Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دکتر احسان شمسی کوشکی در خصوص آخرین وضعیت پروتکل تزریق واکسن ایرانی به منظور تست انسانی اظهار کرد: فردا ۲۱ دی ماه، تزریق واکسن ۷ نفر دیگر که گروه سوم هستند، آغاز می‌شود.

دبیر کمیته اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت با بیان اینکه این تزریق برای ۷ نفر گروه سوم، جز پروتکل تزریق این واکسن است، بیان کرد: به تدریج ظرف ۲۸ روز تزریقشان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در کمیته اخلاق، پایش داده‌ها صورت گرفته و با اعطای مجوز برای تزریق، از فردا ۷ نفر دیگر وارد مطالعه می‌شوند.

کوشکی با تاکید بر اینکه این مجوز با بررسی ۷ نفر قبلی بوده گفت: آن ۷ نفری که دوز اول واکسن به آنها تزریق شد عوارض جدی نداشتند به همین دلیل ۷ نفر بعدی می‌توانند وارد این پروسه شوند.

وی افزود: هر اتفاقی که در پروتکل رخ دهد کمیته اخلاق در پژوهش تعیین تکلیف می‌کند ولی خوشبختانه که تاکنون تزریق این واکسن عوارض نامطلوب جدی نداشته است.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1087064 برچسب‌ها واکسن کرونا ویروس کرونا کووایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا کووایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: اخلاق جزئی از دین است و جامعه هم باید به سمت جامعه برادرانه پیش برود، البته برخورد جدی با فساد اجتماعی هم لازم است و نباید از آن بترسیم.

کد خبر 849462 برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اخلاق

دیگر خبرها

  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • جود بلینگام، بازیکن با اخلاق مستطیل سبز / فیلم
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا