Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ایزدی در جمع کارکنان شوراهای حل اختلاف صلحی آسفیج و بنستان اظهار داشت: از مهم‌ترین اهداف ایجاد شوراهای حل اختلاف، کاهش مراجعات مردم به دادگاه‌، رفع اختلافات محلی و همچنین رسیدگی به مواردی که ماهیت قضائی ندارند، است.

وی عنوان کرد: با کنترل ورودی رونده‌ها علاوه بر ارتقاء کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها و تکریم ارباب رجوع، می توان فرهنگ صلح و سازش را در جامعه افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه قضایی بهاباد با بیان اینکه حل و فصل پرونده با صلح و سازش باید در اولویت باشد، تصریح کرد: ایجاد صلح و سازش در بدو ورود پرونده بین طرفین دعوی، کاهش اطاله دادرسی و پیشگیری از طرح دعواهای دیگر در پی دارد.

ایزدی با تاکید استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان محلی اظهار داشت: ظرفیت افراد معین و معتمد محلات نقش به سزایی در تحقق هدف صلح و اسزش دارد که باید از این ظرفیت بی بدیل بهره گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش مضاعف و بی منت از ویژگی های های بارز اعضای شورای حل اختلاف بوده ابراز کرد: اعضای شوراهای حل اختلاف با تلاشهای زیاد خود در احیا فرهنگ صلح و سازش علاوه بر اجر معنوی، روحیه گذشت و ایثار را در بین مردم ترویج می کنند.

در این جلسه رئیس حوزه قضایی بهاباد از تلاش‌های اعضای شوراهای حل اختلاف صلحی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5117989

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بهاباد ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی گرگان اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شهرکرد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شوراهای حل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود