Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان ورامین تهران گفت: با کشف یک مزرعه استخراج پول مجازی بیت کوین در ورامین، ۲۲ دستگاه ماینر کشف و ضبط شد.

مسلم حاجی مزدرانی به ایرنا گفت: نیروهای شرکت توزیع برق شهرستان ورامین با بررسی وضعیت مصرف برق در مناطق مختلف شهرستان، موفق به شناسایی و کشف یک مزرعه استخراج پول مجازی (بیت کوین) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این مزرعه در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اقدام به استخراج پول مجازی می‌کرد و با استفاده از ۲۲ دستگاه ماینر، در هر شبانه روز ۱۷۰ آمپر مطابق مصرف ۲۰ منزل مسکونی برق مصرف‌ می‌کرد.

رئیس شرکت توزیع برق ورامین گفت: با قطع برق این مزرعه غیرقانونی، برای متصدی آن پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مزدرانی تصریح کرد: طی دو سال گذشته با کشف چندین مزرعه استخراج بین کوین، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه ماینر در ورامین کشف و ضبط شده که این امر مانع از هدررفت انرژی برق در این شهرستان شده است.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه های خانگی تولید می شد اما در سال های اخیر دستگاه هایی مخصوص تولید این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است که واردات و استفاده از آنها در ایران غیر مجاز است.

لینک کوتاه: asriran.com/003CuA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ورامین دستگاه ماینر پول مجازی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران یگان امداد و کلانتری ۲۲ شهرستان کرمان، هنگام گشت زنی دو دستگاه موتورسنگین غیرمجاز را مشاهده و آن‌ها را توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد هر دو موتورسیکلت فاقد هرگونه اسناد و مدارک بوده و تردد آن‌ها غیرمجاز است.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در این رابطه هر دو موتورسیکلت توقیف و مالک آن‌ها برای تعین تکلیف به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد