Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:47:27 GMT

فاضلی: فردا باید به مصاف پدیده لیگ بیستم برویم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۶۰۸۸

فاضلی: فردا باید به مصاف پدیده لیگ بیستم برویم

سرمربی جوان نساجی در تمجید از عملکرد صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم، شاگردان پورموسوی را پدیده لیگ خواند و در واکنش به عملکرد تیمش نیز این توضیح را داد که آن‌ها دچار مشکلات روحی روانی شده‌اند.


به گزارش "ورزش سه" وحید فاضلی سرمربی تیم نساجی مازندران که به واسطه نتایج ضعیف نساجی در هفته‌های اخیر در آستانه برکناری از این تیم قرار داشت، حالا مورد اعتماد دوباره مدیران این باشگاه پرطرفدار قرار گرفته و امیدوار است بتواند نتایج ضعیف اخیر را در دیدارهای پیش‌روی جبران کند؛ شاگردان فاضلی فردا باید در جدالی حساس به مصاف تیم مدعی صنعت نفت آبادان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری از هفته یازدهم که پیروزی در آن می‌تواند نساجی را از بحران خارج کند.

 

فاضلی در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و در صحبت‌های اولیه خود درباره دیدار فردا گفت: فردا با پدیده لیگ یعنی صنعت نفت بازی داریم، به مجموعه این تیم بابت نتایجی که کسب کرده‌اند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره موفق باشند.

 

سرمربی جوان نساجی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیمش، مدعی شد که دیگر حرف زدن نمی‌تواند چاره کار باشد و به اندازه کافی صحبت شده و آن‌ها در تلاش هستند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند و نتایج خوبی را به دست آورند؛ همچنین در ادامه این صحبت‌ها فاضلی گفت: مقصر هر آنچه برای نساجی از لحاظ امتیازی و رتبه در جدول رخ داده، من هستم و اشتباهات داوری. درباره اشتباهات داوری همه این را می‌دانند، اشتباهاتی که نه بر اساس گفته‌های کارشناسان در رسانه‌ها، بلکه بر اساس عذرخواهی کمیته داوران از تیم نساجی بوده است. با این اشتباهات ما حداقل 6 امتیاز را از دست دادیم و اکنون باید با 14 امتیاز برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدیم.

 

وحید فاضلی از عملکرد تیمش دفاع کرد و بازیکنانش را شریف خواند و گفت: بازیکنان نساجی از شریف‌ترین‌های صنف خود هستند؛ از هواداران عذرخواهی می‌کنم و از آنها می‌خواهم پشت این بچه‌ها باشند چرا که واقعا بازیکنان با دل و جان می‌جنگند و ما موقعیت‌هایی ایجاد می‌کنیم. در ضربات آخر مشکل داشتیم، اما بازیکنان به حمایت هواداران نیاز دارند و امیدوارم از این بازیکنان حمایت کنند. به این سربازان نساجی کمک کنید تا با روحیه مقابل حریفان حاضر شوند.

 

سرمربی نساجی درباره غایبان تیمش برای دیدار فردا هم ادامه داد: چهار بازیکن در هفته‌های اخیر از تیم ما جدا شدند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم؛ دو بازیکن نساجی هم مبتلا به کرونا شدند اما سایر نفرات به لطف خدا سالم و سر حال، آماده بازی هستند.

 

فاضلی در پاسخ به انتقاد از میانگین سنی بالای تیمش، ارزیابی خبرنگاران را اشتباه خواند و گفت: میانگین 30 سال اشتباه است و میانگین سنی تیم ما حدود 26 سال است؛ ما در نیمه‌های دوم گل خوردیم، اما در دقیقه 90 دیدار قبلی گل سالم زدیم که داور آن را نپذیرفت. در دقیقه 94 هم فرصت گلزنی صد درصد داشتیم که عرفان گل‌محمدی آن را از دست داد. این‌ها بیشتر مسائل روانی است و این مسئله برای تیم‌های دیگر هم صدق می‌کند و وقتی یک تیم از حریفش جلو می‌افتد، عقب می‌کشد.

 

وحید فاضلی درباره علاقه ویژه هوادران نساجی به تماشای بردهای این تیم هم این‌چنین پاسخ داد: بازیکنان ما تلاش خود را می‌کنند اما از هواداران می‌خواهم آنها را حمایت کنند؛ هواداران به بچه‌ها کمک کنند تا آنها با تمرکز و آرامش کامل بازی کنند. به شخصه از همه بازیکنان نساجی تشکر کرده و به خودم افتخار می‌کنم حامد شیری، یکی از بهترین کاپیتان‌های تاریخ نساجی را دارم.

 

سرمربی نساجی مازندران در بخش پایانی صحبت‌های خود در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، بازهم از بازیکنان خود تمجید کرد و اینطور صحبت‌های خود را خاتمه داد: بازیکنانی دارم که اسم بزرگی ندارند، اما مانند یک سرباز می‌جنگند؛ بازیکنی چون سعید بیگی در پنج پُست برای ما بازی کرده و فکر نمی‌کنم تعداد بازیکنانی که بدون کاهش کیفیت بتوانند در پنج نقطه زمین بازی کنند، به تعداد انگشتان دست برسد. محمود قائدرحمتی صادقانه وسط زمین می‌جنگد و بازیکنان واقعاً شریفی داریم و دیگر از آنها اسم نمی‌برم. از هواداران می‌خواهم که از این بازیکنان حمایت کنند.

نساجی مازندران وحید فاضلی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران وحید فاضلی سرمربی وحید فاضلی صنعت نفت صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دلایل اصلی که نساجی در هفته‌های گذشته لیگ برتر توانسته نتایج خوبی را به دست آورد و شانس بقای خود در مسابقات لیگ را افزایش بدهد حمایت پرشور هواداران این تیم به حساب می‌آید.

در جریان بازی گذشته نساجی مقابل ذوب آهن هم یک اتفاق جالب رخ داد و با حمایت حدادیان مالک باشگاه نساجی سه فروند هواپیما حامل هواداران این تیم از مازندران به اصفهان سفر کردند تا به حمایت از تیم خود بپردازند؛ حتی کار به جایی رسید که محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن بعد از بازی اخیر تیمش اعلام کرد در فولادشهر غریبه بودند و هواداران نساجی جو را به سود این تیم تغییر دادند.

حالا در فاصله کوتاه تا دیدار نساجی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر پیش‌بینی می‌شود دوشنبه هواداران مازندرانی روز باشکوهی را در ورزشگاه وطنی قائمشهر رقم بزنند. به احتمال فراوان هواداران نساجی تمام سکوهای ورزشگاه وطنی را در روز دوشنبه به رنگ قرمز در خواهند آورد و احتمالاً خبری از هواداران پرسپولیسی پرشمار در ورزشگاه نخواهد بود.

شرایط حساس نساجی در جدول لیگ و نیاز به کسب امتیاز از مصاف با پرسپولیس باعث خواهد شد تا هواداران یک روز جذاب را برای تیم خود رقم بزنند و احتمالاً در ساعاتی که بازی برگزار می‌شود شاهد کم شدن ترافیک و خلوتی معابر شهری هم در قائمشهر باشیم.

آخرین بازی نساجی و پرسپولیس در قائمشهر مربوط به دیدار پایانی لیگ فصل گذشته بود که سرخپوشان تهرانی در ورزشگاه وطنی جشن قهرمانی خود را برپا کردند؛ حالا اما خبری از حضور پرشمار پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه نخواهد بود و این هواداران نساجی هستند که برای حمایت از تیم خود دست به هر کاری خواهند زد.

بازی نساجی و پرسپولیس ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • باد و باران پدیده غالب اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!