Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از خانه ملت، رحیم زارع با اشاره به خبری مبنی بر این‌که به موجب مصوبه این کمیسیون، دولت مکلف به واگذاری سهام عدالت به هفت میلیون ایرانی شده است، گفت: موضوع واگذاری سهام عدالت در نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بعد از بحث و بررسی به   «مراعی» گذاشته شد و قطعی نشد به این معنا که باید بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: موضوع واگذاری سهام عدالت به هفت میلیون نفر برای بررسی بیشتر در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به کمیته مربوطه ارجاع داده شد بنابراین این موضوع در این جلسه قطعی نشده و مصوبه تلقی نمی‌شود.

رحیم زارع همچنین امروز در نشست خبری درباره آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق افزود: مصوبه نخست امروز کمیسیون مربوط به فروش نفت بود که دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی کرده بود که از محل مازاد فروش نفت دولت مکلف است درآمد حاصله از آن را در حوزه تملک دارایی به ویژه حوزه حمل و نقل عمومی، دولت الکترونیک، آموزش،  سلامت، محیط زیست و تحقیقات هزینه کند که کمیسیون چند موضوع دیگر به آن اضافه کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق افزود: کمیسیون به این موارد زیر ساخت‌های آموزشی، زیرساخت‌های هسته‌ای، تحقیقات کاربردی و عملی در حوزه دفاعی، آب و فاضلاب و طرح‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی را به موارد قبل اضافه کرد.

زارع  همچنین گفت: در لایحه بودجه دولت برای هر متر مکعب گاز طبیعی ۴۰ درصد سهم عوارض تعیین کرده بود. کمیسیون تلفیق  با ۵۰ درصد سهم عوارض از متر مکعب و گاز طبیعی برای تامین و استانداردسازی سامانه گرمایشی ۱۰۰ هزار کلاس درس از طریق سازمان نوسازی، توسعه و  تجهیز مدارس کشور موافقت کرد و مناطق محروم، روستایی و عشایری برای این موضوع در اولویت قرار دارند.

وی درباره دیگر مصوبه کمیسیون اظهار داشت: همچنین از محل ۱۴.۵ درصد سهم نفت مصوب شد تا میزان ۲۰۰۰میلیارد تومان نسبت به گازرسانی به روستاها و اتمام پروژه‌های نیمه تمام گازرسانی به روستاهایی کشور با اولویت مناطق محروم، صعب العبور و استان سیستان و بلوچستان  اختصاص یابد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رحیم زارع سهام عدالت بودجه1400 دولت الکترونیک نفت پروندهٔ خبری بودجه ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رحیم زارع سهام عدالت مجلس شورای اسلامی رحیم زارع سهام عدالت بودجه1400 دولت الکترونیک نفت اخبار کنکور واگذاری سهام عدالت کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  
 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی