Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: در این فصل از لیگ برتر، چند بازی ذوب آهن را آنالیز کردیم. این تیم چند بازیکن مصدوم دارد و همین امر موجب ناهماهنگی در تیم شده است.

وی افزود: ما توی زمین و خانه خودمان بازی می‌کنیم و با تیمی بازی می‌کنیم که زخم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط باید امتیازات کامل را بگیریم. از سوی دیگر ما هم دو بازیکن را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. اما دو بازیکن جایگزین از آمادگی کامل برخوردار هستند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اگرچه بازی قبل را واگذار کردیم، اما در شرایط خوبی به سر می‌بریم همانطور که قبلأ گفتم تیم نسبت به اوایل مسابقات خیلی پیشرفت کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.
خطیبی در مورد داوری بازی پیش رو گفت: صحبت در مورد داوری پیش از بازی کار درستی و حرفه‌ای نیست. گرچه در این دوره از رقابت‌ها بیشترین ضربه را از ناحیه داوری‌ها خورده‌ایم، امیدواریم فردا داور بتواند به درستی سوت بزند و قضاوت کند.

کد خبر 5118018

منبع: مهر

کلیدواژه: آلومینیوم اراک ذوب اهن اصفهان رسول خطیبی لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی گرگان اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شهرکرد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، یونس اکبرپور که پدیده آلومینیوم در فصل جاری محسوب می‌شود، درباره پیروزی این تیم مقابل پیکان گفت: بازی سختی بود.‌ پیکان تیم قابل احترامی است اما با نکاتی که آقا مجتبی گفته بودند و تلاشی که بچه‌ها کردند، توانستیم بازی را ببریم. البته شرایط جوی کار را سخت کرد اما با تمرکز کامل توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و به هواداران عزیزمان تقدیم کنیم.

او در خصوص شرایط خوب خود در این فصل عنوان کرد: من نسبت به پارسال شرایط بهتری دارم و با آمدن کادرفنی جدید و در راس آنها آقا مجتبی توانستم خیلی پیشرفت کنم. بقیه بچه‌ها هم همین شرایط را دارند. ایشان واقعا خیلی به جوان‌ها کمک می‌کنند و مربی بادانشی هستند.

اکبرپور درباره مذاکراتی که با برخی از بازیکنان آلومینیوم شده و ناراحتی مجتبی حسینی را در پی داشته، توضیح داد: همه بچه‌های ما خوب کار کردند اما تمرکز همه بچه‌ها روی بازی‌های آینده است تا فصل را خوب تمام کنیم. به جز این به چیزی فکر نمی‌کنم.

مدافع چپ آلومینیوم در واکنش به اینکه در طول فصل شنیده می‌‌شد مورد توجه یحیی گل‌محمدی و چند مربی خارجی لیگ برتر قرار دارد، گفت: رسانه‌ها می‌نوشتند و من زیاد خبر نداشتم. هیچ مذاکره مستقمی نبود و تمرکز ما روی تیم است.

دیگر خبرها

  • کورواسود یوونتوس هم اعتصاب کرد: بازیکن غیرحرفه‌ای نمی‌خواهیم
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود