Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:02:53 GMT

تغییر عجیب در تیم داوری بازی اراک و اصفهان!

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۶۳۵۲

براساس اخباری که به گوش می رسد موعود بنیادی فر که قرار بود قضاوت دیدار روز آینده سپاهان و فولادخوزستان را سوت بزند، برای قضاوت دیدار آلومینیوم و ذوب آهن انتخاب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس برنامه ای کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود، قرار بر این بود که قضاوت دو دیدار معوقه هفته نهم با نفرات زیر برگزار شود:

 

*آلومینیوم اراک- ذوب آهن اصفهان
پیام حیدری- محمد عطایی – حسین گلشنی- امیر محمد داود زاده
کمک داور اضافی 1 و 2 : سعاد وفاپیشه- محمد باقر پورباقر
ناظر: رحیم رحیمی مقدم


*فولاد مبارکه سپاهان- فولاد خوزستان
موعود بنیادی فر- سعید علینژادیان- حمید نادری- قهرمان نجفی
کمک داور اضافی 1و2 : محمد رضا تارخ – علیرضا حیدرپناه
ناظر: علیرضا کهوری

 

حالا اما خبر می رسد که تیم داوری دیدار آلومینیوم اراک و ذوب آهن تغییر کرده و موعود بنیادی فر که قضاوت دیدار سپاهان و فولادخوزستان به او سپرده شده بود، باید از اصفهان به اراک سفر کند و بر اساس اعلامی که به کادر فنی دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن شده، نفرات زیر قضاوت مسابقه فردا را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موعود بنیادی فر کمک داور وسط این مسابقه خواهد بود و جواد مداح و امیرمحمد داوود زاده کمک های او. همچنین حسین گلشنی کمک داور چهارم بازی خواهد بود و سعاد وفاپیشه و محمد باقر پورباقر به عنوان داوران پشت دروازه انجام وظیفه خواهند کرد.

 

نکته جالب توجه اینکه در کنفرانس خبری هر چهار مربی دو دیدار سپاهان و فولاد خوزستان و همینطور آلومینیوم اراک و ذوب آهن، بخش مهمی از اظهارات سرمربیان این 4 تیم به علمکرد داوران اختصاص داشت و آنها بدون توجه به اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ضعف داوران را در نتایج تیم هایشان، بسیار مهم ارزیابی کردند  و وحید فاضلی نیز در کنفرانس خبری خود بدعت شکنی نکرد و داوران را مقصر نتایج نساجی دانست.

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران موعود بنیادی فر ذوب آهن کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس اذر قزوین در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتفاق عجیبی در جریان این بازی رخ داد. گل گهر که میزبانی این بازی را بر عهده داشت در نیمه اول پیراهن‌های سفید رنگ بر تن داشت اما در نیمه دوم تصمیم گرفت پیراهن دوم خود به رنگ سفید را با نقش و نگاره‌های تقریبا یاسی رنگ بر تن کند.

تا کنون از سوی ناظر بازی این دیدار که سازمان لیگ انتخاب می‌کند توضیحی ارائه نشده است تا در حساس‌ترین هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ بیست و سوم ابهام تازه ای ایجاد شود.

شایان ذکر است ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097669

دیگر خبرها

  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد