Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:37:43 GMT

فردا بانک های اراک، شازند و مهاجران تعطیل نیستند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۶۳۷۲

فردا بانک های اراک، شازند و مهاجران تعطیل نیستند

ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: مراکز خدماتی و بانک های اراک، شازند و مهاجران فردا تعطیل نخواهند بود.

مهدی زندیه وکیلی ۲۰ دیماه در حاشیه جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق اطلاعات و داده های ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در شهرهای اراک و شازند و دیگر مناطق، متاسفانه آلودگی به حدی رسیده که همه گروه های سنی را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود برای فردا ۲۱ دیماه، آلودگی روند امروز را طی کند، همچنین هواشناسی از عدم وزش باد و سکون هوا خبر داده است به همین دلیل فردا هم آلودگی خواهیم داشت و از مردم درخواست می کنیم ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی گاز و برق، از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی پرهیز کنند و تصمیم کارگروه بر این شد که ادارات استان فردا تعطیل خواهند بود.

زندیه وکیلی اضافه کرد: بانک ها به دلیل نیاز مردم به خدمات، تعطیل نخواهند بود، همچنین آزمون نهایی دانش آموزان که به شکل حضوری برگزار می شود، تعطیل نخواهند شد و سیستم آموزش مجازی دانشگاه ها و دانش اموزان نیز برقرار است، اما مهدهای کودک تعطیل هستند چراکه کودکان جزو گروه های حساس به شمار می روند و صنایع و کارخانجات نیز طبق روال گذشته فعال خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه این تعطیلی ویژه شهر اراک، شهر شازند و شهر مهاجران است، گفت: شورای تامین شهرستان اراک امشب نیز تشکیل می شود تا تصمیماتی در خصوص تردد ماشین آلات سنگین از کمربند شمالی و جنوبی اتخاذ کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی اضافه کرد: از فعالان حوزه عمرانی، درخواست می شود که فردا فعالیت های خود را کاهش دهند، همچنین شهرداری از سوزاندن ضایعات درختان جلوگیری کرده و کارگاه های تولید کننده آلودگی در درون شهر نیز تعطیل کنند. سازمان صمت و محیط زیست نیز بر روند کاری این کارگاه ها نظارت خواهد داشت و اماکن تعطیل شده نیز سیستم گرمایشی خود را برای فردا خاموش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محیط زیست آلودگی هوا بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «چشم ها تنها برای دیدن نیستند» نوشته مصطفی عظیمی‌فر به تازگی توسط انتشارات سیب کال در اهواز منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این‌کتاب روایت یک روز از زندگی نویسنده‌ای را بیان می‌کند که پرسش‌گرانه محیط و جامعه اطراف خود را بررسی کرده و از میان لایه‌های سطحی و موضوعات روزمره زندگی به مفاهیمی عمیق دست می‌یابد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

همان‌گونه که در ابتدا گفتم بیدارشدن و سلام دادنم به روز جدید آن هم با آرامش و مهربانی، ارتباطی با مرفه بودن یا بی درد بودنم ندارد.

شما اگر انسانی را می‌بینید که در آرامش روزگار می‌گذارند دلیل بر این نیست که رنجی نداشته باشد. نه آدم‌ها همیشه رنج دارند؛ اما گاهی رنج های موجود قابل تحمل تر از دردهای گذشته هستند و این دلیل آرام بودن است.

اصلاً ما چاره ای جز داشتن آرامش نداریم یعنی حتی شخصی که در اوج رنج ها قرار دارد، باید همواره آرامشش را حفظ کند.

شاید بگویید این یک شعار توخالی است. ولی از شما می‌پرسم؛ چگونه می توان از چنگال رنجی سخت، بدون حفظ آرامش و تلاش برای ارتقای آن آرامش رهایی یافت؟

این‌کتاب در ۱۰۶ صفحه، شمارگان ۲۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093897 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده