Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش محسوس آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، گفت: کاهش آمار به معنی پایان کرونا نیست و با توجه به وضعیت شکننده استان، از همه مردم انتظار داریم توجه بیشتری به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی داشته باشند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه طرح بسیج محله‌محور برای مقابله با بیماری کرونا (طرح شهید سلیمانی) با قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت و عوامل دخیل در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های موفق در مدیریت و کنترل بیماری کروناست و خوشبختانه روند کاهشی آمار در استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: آمار مرگ ناشی از این بیماری در استان از روزهای گذشته تک‌رقمی شده و امیدواریم این وضعیت همچنان با سیر کاهشی همراه باشد.
 
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با همکاری مشترک بسیج و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طرح شهید سلیمانی، آمار بستری بیماران کرونایی به کمتر از 30 درصد آمار دوران اوج بیماری رسیده  است.
 
وی با بیان اینکه کاهش آمار به معنی پایان کرونا نیست، ادامه داد: شرایط فعلی استان مانند بسیاری از استان‌های دیگر، شکننده است و هر گونه بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، امکان افزایش مجدد آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را به همراه خواهد داشت.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی افزود: مدیریت خوب بیماری کرونا در کشور باعث شگفتی سازمان‌های جهانی و کشورهای دیگر شده است.
 
وی با قدردانی از همراهی مردم در اجرای طرح اعمال هوشمند محدودیت‌های کرونا و طرح شهید سلیمانی، گفت: خستگی کادر درمان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعلی ماست و از مردم می‌خواهیم با جدی گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کادر درمان را در مبارزه با کرونا یاری کنند.
 
وی با تأکید بر استمرار همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی و مشارکت جدی هلال احمر استان در این زمینه، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست که اقدات و عملکرد خود را در امر مقابله با کرونا مستندسازی کرده و به اشکال مختلف به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا استاندار آذربایجان شرقی آذربايجان شرقي طرح شهید سلیمانی آذربایجان شرقی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک