Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پوستی با بیان اینکه آینده نگری رهبر انقلاب ضامن سلامت نسل آینده است، گفت: شرکت هایی همچون فایزر با سوار شدن بر موج تبلیغاتی که در دنیا به راه انداخته جوی عمومی نسبت به واکسنی نامشخص را به بدست گرفته اند در حالی هنوز در آمریکا آمار ابتلا به کرونا چمشگیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پوستی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: تولید دارو و واکسن در ایران امری غریب نیست و تاریخ گواه سابقه درخشان ایران در علم پزشکی است؛ البته در تولید واکسن این نوع بیماری قطعا دشواری هایی وجود دارد که مختص کشوری خاص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تولیدات واکسن در کشورهایی همچون  آمریکا هنوز بصورت 100 درصدی مشخص نیست و مطالعاتی کمی نیز در این مورد انجام شده است و نمی توان در این برهه خاص و برای این بیماری خاص ریسک کرد.

متخصص بیماری های اطفال و کودکان آینده نگری رهبر انقلاب ضامن سلامت نسل آینده است گفت: تولید واکسن آنفولانزا از دهه شصت میلادی آغاز شده است و همواره نسخه های جدیدی را شاهد هستیم و در بیماری کرونا نیز نباید واکسن که هنوز مورد تایید نیست و در مرحله ازمایش را وارد کشور کرده و نسل آینده را به خطر بیندازیم.

وی تصریح کرد: شرکت های همچون فایزر با سوار شدن بر موج تبلیغاتی که در دنیا به راه انداخته جوی عمومی نسبت به واکسنی نامشخص  به بدست گرفته اند در حالی هنوز در کشور آمریکا آمار ابتلا به کرونا چمشگیر بوده و باید به این یقین برسیم که مرغ همسایه همیشه غاز نیست.

پوستی تاکید کرد: واکسیناسیون عمومی به صورت تقریبی دوسال طول خواهد کشید که برای مقابله و کاهش بیماری کرونا باید رعایت پروتکل های بهداشتی همواره سرلوحه کارهای ما باشد.

انتهای پیا/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو