Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی ضمن قدردانی از همکاری شهروندان تهرانی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجبات کاهش بار اپیدمی را فراهم کردند، اظهار کرد: خوشبختانه برای اولین در هفته‌های اخیر، وضعیت اپیدمی کرونا در تهران به رنگ زرد درآمد.

وی نسبت به وضعیت ناپایدار، متفاوت و شکننده تهران هشدار داد و تاکید کرد: اگر تنها ۱۵۰ بیمار جدید به بستری شدگان فعلی کرونایی اضافه شود، شرایط تهران بار دیگر وضعیت نارنجی پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران یاد آور شد: علیرغم رسیدن به شرایط مناسب در تهران، اما باید توجه داشته باشیم این شرایط ناپایدار است.

زالی وضعیت اپیدمی کرونا در تهران را زرد توصیف کرد و گفت: در این شرایط حداکثر ادارات دولتی و خصوصی می‌توانند با دو سوم از نیروها و یک سوم مابقی بصورت چرخشی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی همچنین در مورد وضعیت حضور کارکنان دستگاه های اضطراری، امدادی و خدماتی نیز عنوان کرد: به دلیل ضرورت فوری ادامه خدمات، این واحدها طبیعتا در شرایط زرد باید به صورت صد درصد به استمرار خدمت بپردازند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در ادامه در مورد مشاغل سطح دو و سه نیز گفت: این گروه از مشاغل در این شرایط با محدودیتی روبرو نخواهند بود.

وی روند فعالیت‌های مشاغل سطح چهار را در شرایط زرد کرونایی تشریح کرد و ادامه داد: این مشاغل عمدتا شامل شهربازی‌ها، باغ وحش، پارک و بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی پربرخورد هستند که این مراکز نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

زالی با اشاره به این که محدودیت‌ها و رنگ بندی شهرها بر اساس تعداد افراد مبتلا به کرونا در بخش‌های بالینی اختصاص یافته مشخص می‌شود تاکید کرد: در شرایط فعلی اگر چنانچه بیش از ۴ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر با تست مثبت کرونا یا علائم بالینی در بخش‌های درمانی بستری شوند شرایط زرد تلقی می‌شود و چنانچه به عدد ۶ برسد شرایط شیوع بیماری به نارنجی تبدیل خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اپیدمی کرونا ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش