Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@16:44:24 GMT

ابوالقاسم‌پور: کار علی کریمی خیلی سخت است

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۶۴۸۸

صراط:

بهنام ابوالقاسم‌پور درباره ثبت نام خود برای پست کارشناسی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تصمیمی بود که چند ورزشی با هم گرفتند. علی کریمی به من پیشنهاد داد برای هیات رئیسه ثبت نام کنم و به خاطر وی این کار را انجام دادم.

به گزارش خبرانلاین وی درباره مشکل ایجاد شده برای ثبت نام مهدی مهدوی‌کیا برای نایب رئیسی اول علی کریمی عنوان کرد: مشکل خاصی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا می گفتند باید شخصا ثبت نام کند اما آئین نامه چیز دیگری می گفت. برادرش با وکالت کامل به محل فدراسیون آمده و  ان شالله حل می شود. چند جا خواندیم که مشکلی نیست اما صحبت های متفاوتی شده است.

نامزد عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مهدوی کیا چهره ای شناخته شده است و برادرش هم اینجا آمد. مهدی به دلیل کرونا چند روز زودتر نتوانست به ایران بیاید اما قرار شد هادی جایش ثبت نام کند و ان شالله ببینیم چه زمانی خودش می تواند به ایران بیاید. به احتمال ۹۹ درصد مشکل حل شد زیرا برادرش دو بار رفت و آمد و اعضای فدراسیون قبول کردند ثبت نام کند.

ابوالقاسم پور درباره اینکه شایعه انتخاب وی به عنوان نایب رئیس اول علی کریمی در صورت قبول نشدن مهدوی کیا هم مطرح شد، گفت: چنین صحتبی نشده بود و قرار نبود چنین اتفاقی رخ بدهد اما قانون می گوید اگر مهدوی‌کیا نیامد می تواند سه ماه سرپرست شود و بعد از برگزاری مجمع بار دیگر به وی رای بدهند.

وی درباره طولانی شدن روند ثبت نام توضیح داد: خیلی ها برای ثبت نام به فدراسیون آمده اند و کار ثبت نام خیلی طول می کشد. من ۱۲:۳۰  به فدراسیون آمدم و ساعت ۱۷:۱۵ کارم تمام شد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره احتمال رای آوردن علی کریمی توضیح داد: با جوی که من دیدم شرایط خیلی سخت است. افرادی که سابقه مدیریت ورزشی و فوتبال بازی کردن دارند با این وضعیت کارشان سخت است. واقعا افرادی را دیدم که تعجب کردم و مانده انم چگونه برخی ها توانسته اند برای انتخابات ثبت نام کنند. حتما آنها منافعی داشته اند  که مجدد ثبت نام کرده اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون بهنام ابوالقاسم پور هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صراط علی کریمی مهدوی کیا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال و همچنین علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم پس از فصلی پر فراز و نشیب در لیگ رومانی، امروز به ایران بازگشتند.

جواد کریمی که در تیم آرکادا گالاتی توپ می زد با این تیم نایب قهرمان شد و علی اصغر مجرد نیز با راپید بخارست عنوان سومی لیگ و قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.

جواد کریمی که پاسور مورد علاقه موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی نیز هست پس از استراحتی کوتاه به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد، اما علی اصغر مجرد که در چند بازی گذشته تیمش راپید بخارست به دلیل مصدومیت غایب بود حضورش در اردوی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام است.

به نظر می رسد از این دو بازیکن تنها جواد کریمی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد و علی اصغر مجرد همانند سال گذشته در تیم ملی والیبال ایران غایب خواهد بود تا او سومین سرعتی زن غایب پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح در تیم باشد.

دیگر خبرها

  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است