Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@08:16:43 GMT

تمام زحماتمان با یک سوت اشتباه داور به باد می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۶۵۳۰

تمام زحماتمان با یک سوت اشتباه داور به باد می‌رود

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: گاهی همه تاکتیک‌ها و زحماتی که کشیده می‌شود با یک سوت اشتباه به باد می‌رود بنابراین اگر در دیدارهای بعدی از داوری متضرر شویم به شدت در این خصوص اعتراض خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی عصر امروز در نشست پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: ذوب آهن تیم خوبی را در ادوار لیگ برتر داشته و از بازیکنان خوبی برخوردار است اما بازی‌های آنها را به دقت آنالیز کرده‌ایم و برای برد به میدان خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شرایط تیم ذوب آهن بخاطر مصدومیت چند بازیکن کمی ناهماهنگ شده و ما تلاش می‌کنیم از همین ضعف برای کسب سه امتیاز کامل استفاده کنیم. 

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان برای دیدار فردا افزود: با اینکه بازی قبلی مقابل استقلال تهران را واگذار کردیم اما شرایط خوبی داریم و بازیکنان به خوبی تمرین کرده‌اند و از لحاظ تاکتیکی و هماهنگی کار کرده‌ایم و مطمئن باشید یک بازی زیبا را از تیم ما خواهید دید. 

خطیبی به مصدومیت دو تن از بازیکنان برای دیدار فردا نیز اشاره داشت و گفت: جایگزینان این دو مصدوم آمادگی لازم برای دیدار فردا را دارند و به خوبی تمرین کرده‌اند. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات داوری و الزام وجود VAR بیان داشت: متاسفانه تیم آلومینیوم بیشترین ضربه در بحث داوری را متحمل شده که این موضوع توسط کمیته داوران و کارشناسان در چند نوبت تایید شده که بارزترین آن در بازی هفته گذشته مقابل استقلال بود. 

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: ما تا امروز به تمامی تصمیمات داوری احترام گذاشته‌ایم اما صبر ما نیز حدی دارد و امیدواریم داور بازی فردا بدور از حواشی به نفع یا ضرر تیمی سوت نزند و قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد. 

خطیبی اضافه کرد: متاسفانه گاهی همه تاکتیک‌ها و زحماتی که کشیده می‌شود با یک سوت اشتباه به باد می‌رود بنابراین اگر در دیدارهای بعدی از داوری متضرر شویم به شدت در این خصوص اعتراض خواهیم کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی ذوب آهن استقلال تهران آلومینیوم اراک رسول خطیبی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت

سرمربی مس رفسنجان گفت: دربی استان کرمان بازی فوق العاده‌ای برای ماست؛ اگر بخواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و با کیفیت بالا انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز- سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان با بیان اینکه کارگران و معلمان بزرگترین و بهترین اقشار جامعه هستند، روز کارگر و معلم را تبریک گفت و اظهار کرد: دربی استان کرمان بازی فوق العاده‌ای برای ماست؛ اگر بخواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و با کیفیت بالا انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

وی بازی مقابل گل گهر سیرجان را فوق‌العاده سخت توصیف کرد و افزود: گل گهر از لحاظ کادر فنی و کیفیت بازی خیلی خوب و قابل احترام هستند و بازیکنان آن جایشان در هر تیمی که باشد، می‌توانند کمک کنند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: ما در دیدار قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام دادیم و سعی کردیم بچه ها را تا جایی که بشود، به خوبی ریکاوری کنیم. فردا بازی سختی برای بازیکنان است؛ اما از آنجایی که بچه های تیم را خوب می‌شناسم، می‌دانم تلاششان را می‌کنند.

وی از هواداران مس رفسنجان خواست فردا به ورزشگاه بیایند و تصریح کرد: هواداران ما در بازی قبلی با وجود بارش باران تا لحظه آخر ایستادند و تیم را حمایت کردند؛ ان شاءالله فردا هم تشریف بیاورند و تیم را حمایت کنند که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

نویدکیا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم حضور علی عدنان در مس رفسنجان، نظم و انضباط و کیفیت را در فوتبال مهم دانست و گفت: علی عدنان یک بازی محروم بود و به او دو روز اجازه دادم استراحت کند که با استراحت تیم به سه روز می‌رسید اما پس از آن نیامد؛ یک بار هم پروازش از دبی به دلیل سیل انجام نشد و دیگر نیامد.

وی درخصوص جذب بازیکنان بومی در مس رفسنجان گفت: بازیکنان باید از لحاظ کیفیتی در آکادمی‌ها پرورش پیدا کنند که بتوانند درست بازی کنند؛ ما بازیکن بومی آن‌چنانی نداریم و اعتقاد من این است که به جای اینکه پنج بازیکن بومی بیاورم، ترجیح می دهم سالی یکی دوتا بیاورم و به آن‌ها بازی بدهم و کیفیت‌شان را بسنجم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به ورود تعدادی بازیکن بومی، از سرمایه‌گذاری روی آن‌ها برای اضافه شدن به تیم در سال آینده ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: الان به اکبری بازی می دهم چون هم کیفیت دارد و هم فوتبالیست خوبی است اما کریم زاده متاسفانه یکی دوبار مصدومیت بدی داشت و نتوانست کمک کند.

وی هم‌چنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد پیش‌بینی نتایج جام حذفی، خاطرنشان کرد: قبل از جام حذفی، سه بازی در لیگ داریم؛ جام حذفی سخت است و نمی‌شود خیلی پیش‌بینی کرد که بالا بیاییم یا حذف شویم؛ باید لیگ را انجام دهیم و بعد بررسی کنیم.

نویدکیا هم‌چنین در مورد ادامه همکاری‌اش با تیم مس رفسنجان برای فصل بعد، گفت: قرارداد من با مس رفسنجان یک فصل و نیم است و این شرط در قرارداد وجود دارد که اگر به هر دلیلی باشگاه نخواست به همکاری با من ادامه دهد یا برعکس باشگاه شرایط مرا نداشت، بتوانم جدا شوم.

کد خبر 749441

دیگر خبرها

  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند