Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دست‌کم سه نفر در بارش شدید برف و سرمای هوا جان دادند و ده‌ها خودرو در خیابان‌های مادرید ماندند. بارش برف که از روز جمعه آغاز شده بود، تا روز شنبه ادامه یافت و در بخش‌هایی از پایتخت اسپانیا حدود ۵۰ سانتیمتر برف روی زمین نشست.

بسیاری از پروازهای فرودگاه باراخاس در مادرید لغو شد و هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید به مقصد اوساسونا مسیر ۶۰ دقیقه‌ای را در پنج ساعت پیمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه واندا متروپولیتانو در مادرید زیر ده‌ها سانتیمتر برف مدفون و بازی خانگی اتلتیکو با بیلبائو به زمانی دیگر موکول شد.

کد خبر 578392 برچسب‌ها اسپانیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا برابر خیرونا در رقابت‌های لالیگا باعث شد که قهرمانی رئال مادرید در این مسابقات مسجل شود و بازیکنان و هواداران این تیم پس از آن به جشن و خوشحالی مشغول شوند.

بسیاری از آنها با انتشار تصاویری در صفحات رسمی‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و یکی از آنها وینیسیوس بود که از این فرصت استفاده کرد تا بار دیگر طعنه سنگینی به بارسلونا زده باشد.

این بازیکن برزیلی که در چند ماه اخیر بارها از سوی هواداران بارسا با توهین‌های نژادپرستانه و آرزوی مرگ روبه‌رو شده پستی را در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازنشر کرد که ستاره‌های جوان رئال مادرید را نشان می‌داد و تعداد جام‌هایی که آنها در طول این مدت کسب کرده بودند را شمرده بود.

وینیسیوس توضیح کوتاهی درباره این پست نوشت: «عصر جدید» اما این جمله در واقع تنه سنگینی به بازیکنان بارسا بود چون بسیاری از آنها پس از پیروزی تیمشان برابر رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام فصل گذشته از عبارتی مشابه استفاده کرده بودند و این بازیکن در واقع این موضوع را در این شب تلخ برای بارسا به آنها یادآوری کرد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین