Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۱۹ دی تا ۲۲ بهمن ماه گفت: زمان ثبت‌نام ۱۹ دی تا ۲۲ بهمن در نظر گرفته‌شده که دو حادثه مهم و بزرگ انقلاب اسلامی را یادآوری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزمون عمومی بخش حوزوی به‌صورت مجازی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و در صورت تغییر و بهبود شرایط این آزمون حضوری برگزار می‌شود.

مدیر جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه جامعه الزهرا (س) در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و خروجی‌های مختلف در مجموعه آموزش‌وپرورش، آموزش‌های عالی، حوزه‌های علمیه و مدیریت‌های فرهنگی در خارج و داخل کشور داشته است، گفت: بیش از ۲۲ هزار طلبه از ۵۰ ملیت در بخش حوزوی تحصیل می‌کنند و در بخش دانشگاهی نیز که تحت عنوان «دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی» فعال است، حدود ۵۰۰ دانشجوی خواهر طلبه در بیش از ۱۲ رشته تحصیل می‌کنند.

وی افزود: ۲۵۰۰ دانش‌آموز هم در بخش آموزش‌وپرورش که از پیش‌دبستانی تا دبیرستان در حال تحصیل هستند.

مدنی با اشاره به برگزاری همایش فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا (س) در شبه‌قاره هند گفت: بیش از ۸۵ درصد شرکت‌کنندگان این همایش یا مدیر و یا مؤسس حوزه علمیه بودند و افراد تأثیرگذار جامعه شیعیان هند محسوب می‌شدند.

وی افزود: برای بهره‌وری بهتر از ظرفیت‌های پراکنده با ایجاد کانون‌های استانی جامعه الزهرا (س) به این فعالیت‌های پراکنده تمرکز دادیم.

مدیر جامعه الزهرا (س) از اقدامات دیگر این مجموعه آموزشی پژوهشی را در حوزه نشر مقالات علمی بیان کرد و افزود: تاکنون سه مجله پژوهشی و ۱۶ نشریه داخلی در جامعه الزهرا (س) منتشر شده و نسخه‌های دیجیتال آن در سامانه‌های مختلف و سایت جامعه الزهرا (س) قابل مشاهده است.

وی در پایان افزود: دوره تمام‌وقت در نوبت عصر نیز در این مرکز راه‌اندازی شده است و این آمادگی را داریم رشته‌های جدیدی را در جامعه الزهرا (س) راه‌اندازی کنیم و منتظر تصویب مراجع هستیم و تصمیم بر این است پذیرش جامعة الزهرا (س) برای سال آینده سه هزار نفر شود، اما منتظر مصوبه هیئت‌امنا هستیم.

کد خبر 5117877

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جامعه الزهرا س ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی گرگان اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شهرکرد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج جامعه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را به صورت رسمی و با هدف گسترش فعالیت‌های سلامت‌محور در حوزه بین‌الملل آغاز کرد و پس از شکل‌گیری این معاونت و با همکاری معاونت‌های آموزش، پژوهش و توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد زمینه رشد و توسعه این دانشگاه در حوزه بین‌الملل فراهم شد.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌ها و اقدامات بسیارخوبی در حوزه بین‌الملل صورت پذیرفت و با ۲ سفری که به کشور‌های عراق و ترکمنستان داشتیم زمینه جذب و حضور بیش از پیش دانشجویان و گردشگران سلامت این کشور‌ها در مشهد فراهم شد.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه‌های علمی و دانشجویی تعامل بسیارخوبی با کشور آلمان و در موضوع نوروساینس داشته و داریم و تداوم این همکاری‌ها فی ما بین را در سال ۱۴۰۳ هم خواهیم داشت.

دکتر بدیعی با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت از جایگاه و وضعیت به مراتب بهتری به نسبت سال‌های قبل برخوردار هستیم و می‌بینیم که مشهد به واسطه وجود بارگاه منور رضوی انتخاب نخست بسیاری از بیماران غیرایرانی جهت درمان در ایران بوده و هست، خاطرنشان کرد: خدمات بسیارخوبی در حوزه‌های سرپایی و بستری به بیماران غیرایرانی در مراکز درمانی دارای مجوز IPD ارائه شد و در سال گذشته و با همکاری استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، کمیته گردشگری استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستمی و گردشگری خراسان رضوی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد، دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال شرق کشور و دیگر مجموعه‌های شهری و استانی شاهد رشد خوبی در بحث حضور گردشگر سلامت در مشهد بودیم و رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جذب دانشجوی غیرایرانی در کنار پذیرشی که به میزان سال‌های قبل بود، ثبت نام و جذب متمرکز ۵۰ دانشجوی عراقی را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری معاونت‌های آموزشی و فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه که بهترین کلاس‌ها و خوابگاه‌ها را با امکانات کامل در اختیار آنها قرار دادند زمینه جذب بیش از پیش این گروه از دانشجویان فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم