Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

تخلف شهرداری بابل از بخشنامه استانداری بابت رعایت پروتکل بهداشتی

با سلام و خسته نباشید همانگونه که مستحضرید شرایط مازندران و البته شهر بابل از نظر کرونا شرایط مساعدی نیست و بسیار بغرنج است یک هفته است استانداری بابت این موضوع به شهرداری ها نامه زده بابت رعایت پروتکل بهداشتی از جمله دورکاری خانم هایی که بچه های زیر 6 سال دارند و ضدعفونی کردن دستگیره درها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. الزام کارمندان به رعایت پروتکل ها از جمله ماسک ها،،، در حالیکه در شهرداری بابل هیچکدام از این موارد رعایت نمی شود و مسئولین عالمانه این دستو العمل ها را اجرا نمی کنند همکاری داریم که هم باردار و هم کودک زیر 6 سال دارد و در این شرایط ناچار است در یک اتاق 20 متری با 4 همکار دیگر در اتاقی بدون پنجره و تهویه مناسب جایی که قبلا پارکینگ ساختمان مسکونی بوده مشغول کار شود به استانداری هم گزارش کردیم ولی پیگیر نشدند اینکه ناظر اجرای این دستورالعمل ها چه کسی است جای سوال است و اینکه کارمندا ن آیا برده هستند که باید با هر شرایطی و در هر محیطی کار کند آیا این دروغگویی و ریاکاری مسئولین نیست که از یک طرف بخشنامه صادر می کنند و از یک طرف براشون مهم نیست ادارات پایبند آن نیستند؟

پول اضافه کارت امتحانی به بهانه هزینه اینترنت

با سلام ، امروز مبلغ 578.000 تومان برای صدور کارت امتحانی  واریز کرد البته این مبلغ غیر از شهریه 1.500.000 تومانی میباشد و تا الان هیچ جوابی قانع کننده از سمت دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نکرده ام !

نوشته اند این مبلغ برای هزینه اینترنت می باشد !

بررسی مشکل منشی بیمارستان ها

چرا در بیمارستان ها کادر پرستاری و کادر خدمات سختی وزیان آور  شغلی به انها تعلق می گیرد و کادر منشی به انها تعلق نمی گیرد وباید ۳۰ سال خدمت کنند

میانگین حقوق کارمندان و فرهنگیان

طبق اطلاعات سازمان برنامه و بودجه از اعتبارات پرسنلی شرکت‌های دولتی و تعداد کارمندان آنها، این کارمندان به طور متوسط ماهانه بیش از 15 میلیون تومان حقوق و مزایا دریافت می‌کنند.

میانگین حقوق فرهنگیان 4میلیون هفتصد هزار تومان است که اگر از میانگین کارمندان دولتی کم کنیم میانگین حقوق کارمندان بالای 22میلیون تومان می شود

چرا مسکن فقیران باید دست پولدارها باشه ؟

لطفا این بحث مسکن ملی رو پیگیری کنید، چرا همون طرح مسکن مهر رو پیگیری نمی کنید که پولدارها چندین مسکن مهر خریدن وکلی زمین و خونه جاهای دیگه دارن، و مایی که مستاجر هستیم نباید اون مسکن مهرها سهمی داشته باشیم؟ این مسکن ملی هم حداقل این جوری که توی سایت های خوندم باید سیصد میلیون خود متقاضی ظرف دو سال آورده داشته باشه، خوب من مستاجر چهل میلیون اولیه اش رو هم ندارم! چرا دولت این وضع رو درست کرد که مسکن مهر که توی شهر ما سه چهار سال قبل 25 میلیون تومن بود الان  شده بالای 400 میلیون؟ خوب اگه امثال من خودکشی کردیم از دست این گرونی ها و بی مسکنی، کسی از مسئولان حق نداره بپرسه چرا، به همین دلیل که من جوون نباید مسکن داشته باشم یا بتونم خونه بخرم ولی پولدارها چندین خونه داشته باشن و امثال مسکن مهر که سهم فقیر بیچاره هایی مثل ماست باید دست پولدارها باشه !

استخدامی تامین اجتماعی

با سلام

امتحان تامین اجتماعی در 99/06/21 برگزار شد و نتایج اولیه در 23 آبان اعلام گردید. اما حدودا 2 ماه از اعلام نتیجه اولیه می گذره، ولی هنوز هیچ خبری از مصاحبه نشده است.لطفا پیگیری نمایید.

                                      

خرید واحد

سلام حدود دوسال قبل از تعاونی مسکن قوه قضائیه امتیاز یک واحد 70 متری که در اسلامشهر، واوان بلوار هشت بهشت هست خریداری کردم

صد و سه میلیون دادم و قرار شد 70 میلیون هم وام بعد از تحویل واحدها بدن که اقساطشو بدیم

ولی بعد از 2 سال هیچ فعالیتی از طرف تعاونی صورت نگرفت و الان هم می‌گویند باید چهارصد میلیون دیگه بدیم تا شروع کنن به ساختن

تعداد 400 واحد هست

لطفا پیگیری کنید تا به حقمان برسیم

مسکن مهر پردیس

باسلام و خسته نباشید،مسکن مهر پردیس بعد از جدود ۱۰شالی گه در تحویل واحد های مسکن مهر کوتاهی نموده ،هر بار با افزایش قیمت موجب فشار به متقاضیان می گردد،بعد از اجباری کردن عرصه حالا اعلام کرده اند که هر متقاضی برای تحویل واحد خود باید ۳۱ ملیون دیگر نیز پرداخت نماید ،حال در این شریاط بد مالی جامعه اعمال این فشار کار درستی است ،بسیاری از متقاضیان از جمله خود بنده توانایی تامین این مبلغ را ندارم،خواهشمندم یک گذارش از این موضوع تهیه فرمایید

سجام

لطفا بررسی کنید چرا دولت در سال آخر کاری خود در زمینه سهام عدالت اینطور دستپاچه اقدام به احراز هویت سجام در این وضعیت بیماری سخت کرونا کرده است و چطور 50 میلیون نفر سهام دار سهام عدالت ظرف چند ماه احراز هویت انجام دهند مردم بدون اطلاع از کاری که انجام میدن ساعت ها در دفاتر پیشخوان دولت تجمع میکنندواین کار باعث شیوع کرونا می شه   و حتی کار دفاتر را به مخاطره انداخته اند. به ازای هر نفر 10هزار تومن به حساب سپرده گزاری مرکزی واریز می شود در نهایت جمعا  500 میلیارد تومن واریزی خرج چه کاری می شه . لطفا بررسی کنید و در زمینه مهلت انجام سجام برای اونایی که آزاد سازی سهام را انجام داده اند یا روش غیر مستقیم انتخاب کرده اند به مردم اطلاع رسانی کنید

جاده خاکی که هنوز آسفالت نشده

شهرستان صالح اباد در شرق خراسان رضوی.  جاده های خاکی دارد از جمله جاده آزادده به  رحیم اباد  که در سال های پیش فقط 5  کیلومترش اسفالت شده هست.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان

وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر بدون یک ریال آورده متقاضیان و وام بانکی خبر داد و گفت:هزینه آماده سازی زمین را بعد از مردم می‌گیریم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش با بیان این‌که مهم‌ترین مولدسازی تاریخ حوزه مسکن در حال روی دادن است، اظهار کرد: 128 هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت است که برای این پروژه‌ها یک ریال متقاضی واریز نکرده و هیچ وام بانکی ندارند. هیچ ریالی در بودجه به این پروژه‌ها تخصیص داده نشده اما تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه‌های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی بیش از 100هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

وی با بیان این‌که هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود، گفت: 80 تا 90 درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و آنرا به سال های آتی انتقال می دهیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر  تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی  و بانکی کشور است. سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که  بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش با اعلام این‌که در حوزه  صنعت شهرها تفاهمنامه ساخت 140 هزار واحد مسکونی امضا شده است از هدف‌گذاری تامین یک میلیون زمین روستایی خبر داد و اضافه کرد:‌ تاکنون 670 هزار قطعه زمین تامین شده و امیدواریم تا تابستان یک میلیون زمین روستایی را تامین کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت