Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:22:07 GMT

نیروگاه شهدای پاکدشت از مازوت استفاده نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۶۷۷۱

نیروگاه شهدای پاکدشت از مازوت استفاده نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، جمال آریایی ظهر شنبه در با حسین عباسی، دیدار با فرماندار پیشوا اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت از مازوت استفاده نمی‌کند و سوخت این نیروگاه توسط گاز و گازوئیل تأمین می‌شود.

آریایی با بیان اینکه اطمینان خاطر می‌دهیم بر اساس فناوری به‌کار رفته، این نیروگاه هیچ آلودگی برای مناطق همجوار ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش حسین عباسی، فرماندار پیشوا از نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت بازدید کرد و تأثیر نیروگاه بر آلودگی هوای پیشوا را مورد بررسی قرار داد.

لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته مباحثی در خصوص متأثر شدن شهرستان پیشوا از آلایندگی نیروگاه شهدای پاکدشت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح است که در این راستا حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا از این نیروگاه بازدید کرد که پس از بررسی‌های مورد نیاز، روشنگری و اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 5118044

منبع: مهر

کلیدواژه: سوخت مازوت حسین عباسی پاکدشت ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا آیت الله مصباح یزدی مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج شهدای پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود