Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@14:34:45 GMT

ترامپ: پشیمان نیستم؛ هرگز استعفا نخواهم داد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۶۸۸۲

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز اعلام کرد که دونالد ترامپ از سخنان پنجشنبه گذشته خود پیرامون محکوم کردن شورش در کنگره و انتقال آرام قدرت به بایدن ابراز پشیمانی کرده است.

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی اعلام کرد که دونالد ترامپ ریس جمهور آمریکا که آخرین روزهایش در کاخ سفید را سپری می کند، در خصوص ویدیوی خود که پنجشنبه هفته گذشته درباره محکومیت شورش در کنگره (کپیتال هیل) و نیز انتقال آرام قدرت در ۲۰ ژانویه به جو بایدن ریس جمهور منتخب این کشور منتشر کرده بود؛ ابراز پشیمانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این روزنامه آمریکایی، ترامپ در جلسه ای خصوصی اعلام کرده است که نه تنها از سخنان پیشین خود پشیمان شده است؛ بلکه استعفا نیز نخواهد داد.

گفتنی است که روز چهارشنبه همزمان با برگزاری نشست کنگره برای تأیید آرای الکترال انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، «دونالد ترامپ» با ارسال پیام‌هایی در توئیتر و فیسبوک حامیان خود را به برگزاری تجمع اعتراضی در برابر کنگره و اعتراض به آنچه که وی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری می‌خواند، دعوت کرد.

در یورش ناگهانی معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به داخل کنگره این کشور ۵ تن کشته شدند که به گفته پلیس، تمام کشته شدگان از طرفداران دونالد ترامپ بودند. همچنین تاکنون پلیس آمریکا ۵۲ نفر را در این اعتراضات بازداشت کرده است.

شبکه اجتماعی توئیتر نیز حساب کاربری ترامپ را به دلیل نقض قوانین و ساختارهای این شبکه مسدود کرده است.

این پیام رسان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از بررسی دقیق توئیت‌های اخیر حساب دونالد ترامپ، این حساب را به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت، برای همیشه مسدود کرده است.

این وضعیت در حالی است که بیش از ۱۵۰ چهره دموکرات با امضای طرح استیضاح ترامپ، فشارها بر وی برای کناره گیری از پست ریاست جمهوری را افزایش داده اند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کنگره دونالد ترامپ پشیمانی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟