Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رهایی رییس هیات وزنه برداری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از روز روز یکشنبه ۲۱ دی ماه به میزبانی تهران آغاز می‌شود و فاطمه یوسفی بانوی وزنه بردار فارسی در دسته مثبت ۸۷ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در این اردو حاضر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوپک بسامی از تهران و پریسا جهانفکریان از کهگیلویه و بویر احمد دو وزنه بردار دیگر دعوت شده در رده سنی بزرگسالان هستند.

فاطمه یوسفی در مسابقات وزنه برداری بانوان کشور که تیرماه ۹۸ به میزبانی اصفهان برگزار شد با مجموع ۱۷۵ کیلوگرم در دسته مثبت ۸۷ کیلو بر سکوی قهرمانی ایستاد و نوید ظهور یک وزنه بردار آینده دار در دسته سنگین وزن برای بانوان ایران را داد و مربیان تیم ملی وزنه برداری بانوان امیدوارند این ورزشکار بتواند در مسابقات پیش رو تیم ملی موفق ظاهر شود.

اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان بزرگسال و جوانان کشورمان تا ۲۱ بهمن ماه زیر نظر فاطمه بهداروند مربی طرح ادواری تیم ملی ادامه خواهد داشت.

فروغ یونسى از بوشهر و الناز باجلانى از کردستان در رده سنی جوانان و یکتا جمالى از اصفهان و ریحانه صیدى از آذربایجان شرقى در رده نوجوانان هم در اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم وزنه برداری تیم ملی تیم ملی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما متن پیام مریم کاظمی پور به شرح زیر است:   دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود بنام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد. نازنین فاطمه عیدیان، با کسب مدال طلای دو و میدانی، نخستین بار در ماده ۴۰۰متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را برجریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویداد‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد. اینجانب فتح قله رقابت‌های دوومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین فاطمه عیدیان، شیر زن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران