Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:36:14 GMT

احضار ۱۰ شهروند نخاله ریز به دادگاه

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۷۱۵۵

احضار ۱۰ شهروند نخاله ریز به دادگاه

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: از ابتدای حضورم تاکنون برای پاک کردن معابر اصلی و فرعی نقاط مختلف شهر آبادان از وجود نخاله های ساختمانی انرژی مضاعفی از همکاران ما صرف شده است.

او افزود:شرایط به هیچ وجه با روزهای نخست قابل مقایسه نیست و تلاش گسترده نیروهای خدوم شهرداری تا حدودی موثر بوده اما متاسفانه سوء استفاده تعدادی از صاحبان خودرو از عدم نظارت در سال های گذشته باعث شد هرجایی که فرصت دیدند نخاله های ساختمانی را تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آبادان تصریح کرد: انباشت نخاله ساختمانی در هر مکانی می تواند امنیت بهداشت عمومی شهروندان را به مخاطره انداخته و عامل انتقال بیماری های مختلف از جمله سالک شود.ضمن اینکه چهره شهر نیز نازیبا و مخدوش جلوه داده می شود و مناظر نامناسبی به وجود می آورد.به همین دلیل در اولویت برنامه های ما بوده و خواهد بود.

او افزود: با همین هدف در کنار عملیات گسترده نخاله برداری ، گشت های ویژه ای برای شناسایی عاملان و خاطیان نخاله ریزی و خودروهای متخلف راه اندازی شد و بیش از یکصد پروند شکایت در این خصوص نزد دادگستری تشکیل شده است.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: از این تعداد شکایت ، طی چند روز گذشته ۱۰ احضاریه به خودروها و شهروندان متخلف ابلاغ شده است و باید ظرف روزهای آتی به دادگاه مراجعه کنند.

شیرازی گفت: بدون تردید این رویه را ادامه خواهیم داد تا افرادی خودسرانه و بدون درنظر گرفتن حقوق دیگران ، بهداشت فردی و اجتماعی دیگران و منظر شهری را فدای منافع شخصی خود نکنند.

او اضافه کرد: از دادگاه نیز می خواهیم ضمن تسریع در رسیدگی به این پرونده ها با درنظر گرفتن جرایم بازدارنده به ارتقای امنیت بهداشت وسلامت روح و جسم سایر شهروندان کمک کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری آبادان نخاله های ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است‌.   به گزارش عصر خبر؛ اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، گفت: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقای صدیقی! به شعور مردم احترام بگذارید و به جای "مظلوم نمایی و غفلت غفلت گفتن" به پرسش اصلی پاسخ دهید ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید

دیگر خبرها

  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد