Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه، اطلاعات جامع و به روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در روز‌های آینده اعلام خواهد شد، از آغاز ثبت نام دانشجویان، طلاب و اعضای هیات علمی دانشگاه برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) در این نمایشگاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صابر سهرابی درباره آغاز زمان ثبت‌نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) گفت: ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از ۱۸ دی آغاز شده است و تا پایان سهمیه اعتبار ادامه خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس از افزایش ۲۵ درصدی یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی، مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه این گروه‌ها ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

سهرابی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۱۲۰ هزار تومان است و ۸۰ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات ایران تامین خواهند کرد. همچنین یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه دانشجویان، طلاب و اعضای هیات علمی می‌توانند برای چگونگی از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت ketab.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ۶ بهمن ماه در tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، بن نمایشگاه، سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب خرید بن نمایشگاه یارانه اعتباری خرید کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب دانشجویان و طلاب هزار تومان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است

به گزارش قدس آنلاین، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» ‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت ماه به صورت موقت غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست