Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:21:54 GMT

کانال ترامپ در تلگرام کشف شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۷۲۲۰

کانال ترامپ در تلگرام کشف شد!

در مسنجر تلگرام، کانالی کشف شد که گویا به دونالد ترامپ تعلق دارد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از اسپوتنیک، در مسنجر تلگرام، کانالی کشف شد که گویا به دونالد ترامپ تعلق دارد.

این کانال به همان شکل حساب کاربری مسدودشده رئیس جمهور آمریکا در توییتر :«45-مین رئیس جمهور آمریکا» » امضا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیش از 2789 هزار نفر عضو آن هستند. دونالد ترامپ فعلا شخصا تعلق این کانال به خود را تأیید نکرده است.

پیشتر توییتر، حساب کاربری ترامپ را بطور دائمی مسدود کرد.  فیسبوک و توییتر و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نیز دسترسی ترامپ برای مدت نامعلومی مسدود کردند. دلیل این امر فراخوان رئیس جمهور آمریکا از معترضانی که 6 ژانویه به کنگره آمریکا هجوم بردند، بود. ترامپ از آنها خواسته بود از خشونت دوری کنند، ولی در عین حال، آنها را وطن پرست نامید و همچنان ادعا کرد که انتخابات جعلی بودند و در نتایج آن تقلب شده است.

دیرتر ترامپ از طریق حساب کاربری ریاست جمهوری تماس برقرار کرد و اعلام کرد« توییتر او را مجبور به سکوت نخواهد کرد». او قول داد پلتفرم خصوصی خود را برای تماس با طرفدارانش ایجاد خواهد کرد. چند دقیقه بعد این پیام نیز حذف شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد