Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا موفق شد با ارائه یک نمایش خوب با 4 گل گرانادا را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا بعد از رسیدن به یک ثبات نسبی در چند بازی اخیر خود، امشب از سری مسابقات هفته هجدهم لالیگا مهمان گرانادا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 4-0 به سود بلوگرانا پایان یافت.

در همان لحظات ابتدایی بازی گرانادا می‌توانست به گل اول دست پیدا کند اما شوت محکم بازیکن این تیم با واکنش فوق‌العاده مارک آندره تراشتگن به کرنر فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً توانست در دقیقه 12 به گل برتری دست پیدا کند. ضربه سرخیو بوسکتس بعد از برخورد به روبرتو سولدادو در دهانه دروازه به آنتوان گریزمان رسید و این ستاره فرانسوی موفق شد گل اول بارسا را به ثمر برساند؛ البته این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان گرانادا به شدت معتقد بودند که گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

بارسلونا به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 36 به گل دوم دست یافت‌. پاس آنتوان گریزمان برای لیونل مسی با ضربه دقیق این بازیکن همراه بود تا نتیجه 2-0 شود. البته روی این صحنه نیز بازیکنان گرانادا اعتقاد داشتند که پیش از به ثمر رسیدن گل سرخیو بوسکتس مرتکب خطای هند شده است اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد بارسلونا به یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه دست یافت. لیونل مسی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه خوب دروازه گرانادا را باز کرد تا بارسا با نتیجه قاطع 3-0 راهی رختکن شود.

بارسلونا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل چهارم هم دست پیدا کند اما ضربه خوب فرانکی دی یونگ با اختلاف کم به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 63 یک همکاری تمام فرانسوی به گل چهارم بارسلونا انجامید. ارسال عثمان دمبله در محوطه جریمه، با کنترل و ضربه فوق العاده آنتوان گریزمان همراه بود تا نتیجه 4-0 شود.

در ادامه نیز بارسلونا چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه گرانادا ایجاد کرد اما نتوانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند تا بازی با همان چهار گل به سود شاگردان رونالد کومان خاتمه پذیرد و بلوگرانا به روند خوب خود ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لالیگا فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • صدر جدول طلایی شد
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو