Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورتموند موفق شد با درخشش سه بازیکن خط حمله خود یعنی ارلینگ هالند، جیدون سانچو و مارکو رویس لایپزیش را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو تیم دورتموند و لایپزیش امشب در یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-1 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول مسابقه دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ کدام از آنها به گل منجر نشد و بازی تا پایان 45 دقیقه اول بدون گل به پایان رسید.

به طور کلی در نیمه اول مسابقه تعادل برقرار بود اما در نیمه دوم این دورتموند بود که کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقایق ابتدایی به گل برتری دست پیدا کند.

در دقیقه 55 حرکت خوب ارلینگ هالند و بعد از آن پاس تکنیکی مارکو رویس به جیدون سانچو رسید و این بازیکن با ضربه ای تمام کننده دروازه لایپزیش را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

بعد از به ثمر رساندن گل حملات دورتموند ادامه داشت و این تیم موفق شد در دقیقه 71 و روی حرکت تیمی فوق العاده به گل دوم نیز دست پیدا کند. ارسال جیدون سانچو به دهانه دروازه با ضربه سر تمام کننده ارلینگ هالند همراه بود تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 84 دورتموند موفق شد توسط ارلینگ هالند به گل سوم هم دست پیدا کند. پاس فوق العاده مارکو رویس ستاره نروژی را در موقعیتی تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز بعد از عبور از سد گلر لایپزیش دروازه خالی این تیم را باز کرد.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد لایپزیش موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند. ضربه به سر الکساندر سورلوس ابتدا توسط رومن بورکی مهار شد اما او توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه 3-1 شود و بازی نیز با همین نتیجه به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوندسلیگا فوتبال لایپزیش دورتموند ارلینگ هالند موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید