Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@01:25:47 GMT

طراحی سایت خلاقانه با ایده‌هایی نو

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۷۳۷۶

طراحی سایت خلاقانه با ایده‌هایی نو

آفتاب‌‌نیوز :

در طراحی سایت حرفه‌ای تمام رقیبانتان از غالب‌های یکسان و مشابه استفاده می‌کنند، شاید بد نیست شما قدری بیشتر از آنان متفاوت عمل کنید، متفاوت بودن به معنای بد بودن نیست؛ اگر می‌خواهید سایتتان مطرح شود باید تفاوت‌هایی در مواضع مختلف دیزاین، گرافیک، تمپلیت، محتوای متنی و تصویری با رقبایتان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از متفاوت بودن نترسید. کتاب گاو بنفش یک تئوری جذاب با عنوان گاو بنفش ارائه می‌کند. گاو بنفش می‌گوید اگر شما از کنار جاده بگذرید و گاو‌هایی با رنگ عادی ببینید به آن‌ها توجهی نمی‌کنید، اما اگر در میان آن‌ها یک گاو بنفش باشد توجه شما به آن سمت جلب می‌شود. منظور از گاو بنفش بودن در طراحی سایت این است که در دنیای مارکتینگ بتوانید با طراحی سایت بسیار جذاب خود مطرح شوید.

طراحی سایت خلاقانه با ایده‌هایی نو

طراحی سایت حرفه‌ای کمک می‌کند که یک سایت معتبر جهت معرفی کسب و کار‌های خود داشته باشیم. کسب و کار‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف در حال توسعه هستند، اما رقابت اصلی در دنیای وب برقرار است. در دنیای دیجیتال هر کسب و کاری سعی دارد، محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل معرفی نماید و لازمه آن طراحی یک سایت حرفه‌ای است. اینکه بتوانید کسب و کارتان را به بهترین نحو معرفی و تبلیغ نمایید، یکی از عوامل بقای کسب و کار شما خواهد بود. کسب و کار‌هایی که در دنیای آنلاین جایگاهی برای خود ندارند محکوم به فنا هستند و تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست می‌دهند. برای بقا در بازار کسب و کار خود نیاز به شرکت طراحی سایت دارید، اما مشکل اینجاست که نباید استراتژی طراحی سایت شما مشابه با رقبایتان باشد و باید به طوری متفاوت عمل کنید. در ادامه به شما کلید‌های اساسی متفاوت بودن را خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

یک گرافیک عالی در طراحی سایت مهم‌ترین چیز برای دیده شدن شماست

گرافیک مورد استفاده در طراحی سایت شما باید قادر باشد تا روح و هویت برند شما را به خوبی منعکس سازد، لازم نیست در همه جای سایت لوگوی طراحی شده برند خود را قرار دهید، اما بهتر است از رنگ‌های اصلی لوگوی برندتان در طراحی و اجرای قسمت‌های گرافیکی استفاده نمایید. به این ترتیب به مشتریان و مخاطبین خود این حس و اطمینان خاطر را می‌دهید که فروشگاه آنلاین تان و برند شما از هم پشتیبانی می‌کنند و یا به عبارتی یک روح هستند در دو بدن!

برای داشتن یک طراحی سایت منحصر به فرد و خلاقانه، سراغ یک شرکت خلاق بروید!

شرکت طراحی سایتی که کار طراحی وبسایت شما را انجام می‌دهد باید خلاق باشد تا تمایزی برای کسب و کار شما ایجاد نماید و شما بتوانید در رقابت با هم صنفان خود بهتر عمل نمایید. مهم‌ترین زمینه‌هایی که به خلاقیت شرکت طراحی سایت نیاز دارند عبارتند از:

• طراحی گرافیکی جذاب و چشمگیر که توجه کاربران را جلب نماید.

• واکنش گرا بودن طراحی سایت باتوجه به افزایش کاربران موبایلی و تبلتی

• خلق محتوای مناسب تصویری، متنی با توجه به نیاز

• بهینه سازی سایت با استفاده از تکنیک‌های مختلف جهت افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت

• ایجاد پنل مدیریتی سریع و راحت با امکان نظارت و ایجاد تغییر در بخش‌های مختلف وبسایت

تعهد و خلاقیت لازمه اجرایی شدن رویای طراحی سایت شماست

مهم‌ترین فاکتور پس از عقد قرار داد و شروع به کار، میزان تعهد شرکت طراحی سایت می‌باشد. یک شرکت طراحی سایت متعهد خود را ملزم می‌داند به خواسته‌های مشتریان خود اهمیت دهد و در زمان مقرر که به توافق طرفین رسیده است، پروژه را تحویل دهد و تاخیر زمانی نداشته باشد. هم چنین یک شرکت طراحی سایت متعهد خود را ملزم می‌داند که پس از سنجش و درک نیاز‌های مشتری خود، مطابق با این نیاز‌ها اقدام به طراحی شمایال اولیه و گرافیکی سایت نماید و در زمان ادامه پروژه فاکتور‌های نارضایتی را به حداقل ممکن برساند. یک شرکت طراحی سایت متعهد پشتیبانی از سایت طراحی شده را پس از تحویل به مشتری نیز ادامه خواهد داد تا به رفع کلیه باگ‌ها و اشکالات ریز پیش بینی نشده بپردازد.

گرافیک بالا و سنگین یا سرعت خیلی خوب؟ شما انتخاب کنید

درست است که داشتن یک گرافیک جذاب اهمیت بالایی دارد، اما نباید در هیچ چیز زیاده روی کرد و بهتر است به جای داشتن گرافیک جذاب خیلی سنگین که سرعت لود شدن وب سایت شما را به یک دهم می‌رساند؛ مقداری هم میانه روی کنید و از هر دو مزیت بهره‌مند شوید. یک گرافیک سبک و جذاب که به خوبی جزئیات پرداخته است و می‌تواند روح برند و کسب و کارتان را منعکس کند، بسیار بهتر از یک سایت سنگین است که به کندی و سختی لود می‌شود.

جمع بندی

یکی از الزامات رشد کسب و کار در دنیای امروز، آشنایی با دنیای آنلاین است و ما دنیای مجازی را با مجموعه‌ای از وب سایت‌های جذاب که به ارائه محصولات و خدمات مختلفی می‌پردازند تصور می‌کنیم. تمام مشتریان ما نیز همین تصور را دارند و دوست دارند با صرف کمترین زمان به بهترین نتیجه ممکن دست یابند؛ بنابراین شما هم برای توسعه کسب و کارتان نیاز به همکاری با شرکت طراحی سایت کاردانی دارید. شرکت سی ام اس ایران نامی موفق با تجربه‌ای درخشان در زمینه طراحی سایت است. جهت همکاری با این مجموعه و تضمین رونق کسب و کارتان در فضای مجازی می‌توانید به سایت cms-iran.com مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طراحی سایت تبلیغات شرکت طراحی سایت طراحی سایت کسب و کارتان کسب و کار سایت شما یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک

آیت الله سیدابوالقاسم کاشانی یکی از علمایی بود که از ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی اعتراض خود را نسبت به موجودیت آن نشان داد. او به دلیل مبارزات ضداستعماری و سازش ناپذیری‌اش در قضیه رژیم صهیونیستی، توسط رژیم پهلوی زندانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴