Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:37:42 GMT

قلی‌زاده- کاوه رضایی بردند، تیم باخت!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۷۹۹۳

قلی‌زاده- کاوه رضایی بردند، تیم باخت!

دو ملی‌پوش ایرانی شارلروا بازی خوبی در جریان شکست تیمشان برابر اوستنده داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی‌اُم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را مثل همیشه در ترکیب داشت ولی برای هفتمین دیدار متوالی کاوه رضایی را در جمع نفرات اصلی خود نمی‌دید، از ساعت 23:15 شنبه شب در ورزشگاه دیاز آرنا به مصاف تیم رده دهمی اوستنده رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوستنده تنها پنج دقیقه پس از شروع مسابقه دروازه شارلروا را باز کرد، اما نمایش درخشان و خلق موقعیت‌های علی قلی‌زاده موجب شد تا گورخرها در همان نیمه اول گل تساوی را بزنند.


قلی‌زاده  پس از نفوذهای خطرناکی که انجام داده بود، در دقیقه 27 حرکت تند و تیزی از جناح چپ زمین انجام داد که ارسال دقیق و بی‌نقص او را نیکولسون با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا امیدهای برد به تیمش برگردد.


اوستنده با زدن دو گل دیگر در نیمه دوم، با نتیجه 3 بر یک از شارلروا پیش افتاد، اما درخشش و تاثیرگذاری مستقیم دو ستاره ایرانی این تیم موجب شد تا اختلاف به حداقل برسد.


کاوه که از دقیقه 61 به ترکیب شارلروا اضافه شده بود، در دقیقه 75 روی پاس چیپ و تماشایی علی قلی‌زاده، در داخل محوطه جریمه اوستنده صاحب فرصت مناسبی شد که این موقعیت را رضایی با مهار توپ و شوت آرام به گوشه دروازه تبدیل به گل کرد 


در نهایت تلاش یاران قلی‌زاده و رضایی برای جبران نتیجه کافی نبود و شارلروا با نتیجه 3 بر 2 این دیدار خارج از خانه را برابر اوستنده واگذار کرد تا 33 امتیازی و در رتبه سوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بماند.


علی قلی‌زاده در حضور کامل خود در این مسابقه مقابل اوستنده توانست ششمین پاس گل این فصل‌اش را بدهد تا در جایگاه چهارم جدول برترین پاسورها نیز قرار بگیرد.


کاوه رضایی، دیگر مهاجم ایرانی شارلروا که طی پنج هفته گذشته بخاطر آسیب دیدگی به میدان نرفته بود، در چهاردهمین بازی فصل خود موفق به ثبت هفتمین گل‌اش شد.
 

کاوه رضایی شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلروا علی قلی زاده علی قلی زاده کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن