Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت بزرگترین گاوداری صنعتی گلستان به چرخه تولید پس از ۴ سال با حمایت‌های دستگاه قضایی خبر داد و گفت: هم اکنون تولید با ۵۵۰ راس گاو در این دامداری صنعتی آغاز شده است. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از بازگشت بزرگترین گاوداری صنعتی گلستان به چرخه تولید پس از ۴ سال با حمایت‌های دستگاه قضایی خبر داد و عنوان کرد: این گاوداری، به عنوان بزرگترین واحد پرورش گله مولد با تکنولوژی انتقال جنین در کشور و خاورمیانه ۴ سال پیش متاسفانه به علت مشکلات مالی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده این واحد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان مطرح شد و در جلسات متعددی که با دستگاه‌های مربوطه استان گلستان داشتیم، بخشی از مشکلات بانکی رفع و با تامین بخشی از سرمایه از سوی اوقاف، این واحد تولیدی دوباره به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون تولید با ۵۵۰ راس گاو در این دامداری صنعتی آغاز شده است، گفت: ۲۶ جوان تحصیلکرده و متخصص در رشته‌هایی مانند دامپزشکی و مهندسی امور دام در این گاوداری صنعتی مشغول به کارند.   بیشتر بخوانید: بازدید اعضای ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یزد از کارخانه شیشه اردکان هاشمیان در ادامه گفت: برنامه این واحد تولیدی رسیدن به هزار و ۵۰۰ راس دام در سال آینده و تولید سالانه ۱۰ هزار تن شیر و ۱۵۰۰ راس گوساله و ایجاد اشتغال برای ۷۰ نفر است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه بخشی از مشکلات بانکی این واحد تولیدی همچنان پابرجاست که به دنبال رفع آن هستیم، اظهار کرد: این واحد تولیدی، ششمین واحد تولیدی تعطیل استان گلستان است که امسال با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری گلستان اقتصاد مقاومتی جهش تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان اقتصاد مقاومتی جهش تولید رئیس کل دادگستری استان گلستان واحد تولیدی اقتصاد مقاومتی گاوداری صنعتی چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: مسئولان قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل کردستان را شناسایی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امروز در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار داشت: مدیران قضایی استان در سال‌جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: مسئولان قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال 1403 باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

وی بر تکریم مراجعان به دستگاه قضایی تأکید کرد و گفت: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سؤالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

حسینی خطاب به رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص تأکید کرد و یادآور شد: قضات باید در صدور قرار تأمین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه کردن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

انتهیا پیام/481/

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند