Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل شهرک شیلاتی "رود شور" استان بوشهر با اشاره به اجرای این شهرک در زمینی به مساحت ۳هزار و ۶۰۰هکتار گفت: فاز نخست شهرک شیلاتی استان بوشهر در خردادماه سال آینده برای تولید ۱۵هزارتن میگوی پرورشی افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

امان‌الله شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اجرای طرح شهرک شیلاتی "رودشور" استان بوشهر اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 3هزار و 610هکتار از سوی بخش خصوصی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایجاد 53قطعه 50هکتاری در شهرک شیلاتی رودشور گناوه تصریح کرد: سرمایه‌گذاران فعالیت خود را در این شهرک برای ایجاد زیرساخت‌ها آغاز کرده‌اند که تاکنون برای این مهم 80میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شهرک شیلاتی رودشور استان بوشهر هزینه سرمایه‌گذاری هر قطعه 50هکتاری برای پرورش میگو را 15میلیارد تومان دانست و بیان کرد: امسال 23هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید شده و پس از اتمام کار و به بهره‌برداری رسیدن کامل شهرک شیلات رودشور، در فاز نخست سالانه 15هزارتن و در مجموع 38هزارتن میگو  در استان بوشهر تولید می‌شود.

شهرک شیلاتی «رودشور» تولید میگوی پرورشی استان بوشهر را به 48 هزار تن افزایش می‌دهد عملیات اجرایی بزرگترین شهرک شیلاتی نیمه متراکم جنوب کشور آغاز شد استاندار بوشهر: شهرک شیلاتی 3600 هکتاری "رودشور" امسال تکمیل می‌شود

شجاعی بیان کرد: با عملی‌شدن دانش‌روز و تجربه بشری در شهرک شیلاتی رودشور و تبدیل آن از نیمه متراکم به فوق متراکم با احتساب تولید کنونی در سایر نقاط استان و در چند سال آینده، تولید  میگوی پرورشی استان بوشهر به بیش از 100هزارتن خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: فاز نخست شهرک شیلاتی استان بوشهر در خرداد ماه سال آینده برای تولید 15هزار تن میگوی پرورشی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میگوی پرورشی شهرک شیلاتی استان بوشهر فاز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان

سید حسین حسینی دربازدید از نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴، خوزستان را یکی از قطب‌های شیلاتی کشور دانست و بیان کرد: نقش شرکت‌های دانش بنیان در راستای برنامه‌های محوری شیلات و تاکید بر اقتصاد دریامحور بسیار مؤثر است.

وی ضمن اشاره به وجود استعدادهای فراوان در خوزستان در راستای توسعه تولید آبزیان گفت: صادرات آبزیان در سال گذشته در این استان با ۶۲ درصد رشد ۴۷ هزار تن برآورد شد که با استفاده از ظرفیت‌های جدید شیلاتی امکان افزایش آن وجود دارد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود