Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل حق شناس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما باید از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کنیم تا با یک اشتباه، نتیجه بازی را از دست ندهیم و باید تلاش کنیم که اشتباهات ما نیز در بازی های آینده کمتر شود.

وی در خصوص بازی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر نیز افزود: باوجود تمریناتی که در طول هفته برای این دیدار برگزار کردیم، نتوانستیم به خوبی اهداف خود را در زمین بازی پیاده کنیم و از نتیجه حاصل شده نیز رضایت ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مشکلات مهم تیم سپیدرود در بازی های انجام داده، عدم استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده پس از به ثمر رساندن گل اول است چون در همین دیدار نیز پس از به ثمر رسیدن گل اول، چند موقعیت مسلم گلزنی نیز نصیب ما شد اما از فرصت ها نتوانستیم استفاده کنیم و در نقطه مقابل نیز روی یک اشتباه دروازه ما باز شد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: با توجه به اینکه چهار بازی انجام داده ایم و همچنین با توجه به بازی سایر تیمها از لحاظ فنی و مهره از اکثر تیمها برتریم و باید حداقل در دیدارهای خانگی پیروز شویم و امید است که با تمرینات بیشتر، شرایط به گونه ای رقم زده شود که در بازی های آینده با استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده، نتیجه لازم را کسب کنیم.

حق شناس در ادامه به وضعیت کرونایی و عدم حضور تماشاگران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از معضلات بزرگ تیم ما عدم حضور تماشاگران است چون سپیدرود یکی از تیمهای پرطرفدار شهرستانی بشمار می رود و حضور طرفداران برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر در رقابت هایی که منجر به صعود ما به لیگ بالاتر شد، این صعود با کمک ، پشتیبانی و حمایت تماشگرانی است که در ورزشگاه ها حضور یابند.

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر عصر شنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین اهواز، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.     

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را سپاسگزاریم که توانستیم در روزی که هواداران در ورزشگاه نبودند با تلاش جای خالی آنان را پر کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: تیمی پیکان هم با حضور آقای عنایتی در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری دارد، اما امروز ما شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را پیروز شویم و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند به طور قطع عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

سرمربی شمس‌آذر بیان کرد: ای کاش فوتبال ایران شمس‌آذر را ویژه می‌دید و این تیم را مورد بررسی قرار می‌داد، ما هیچ وقت در فوتبال به دنبال تلف کردن وقت و کند کردن جریان بازی نبودیم، در مباحث تاکتیکی هم با همه کاستی‌هایی که داشتیم به اعتقاد بنده بچه‌های ما فوق‌العاده کار می‌کنند و جای تقدیر و تشکر از بازیکنان دارد چون به یقین کار سختی است.

او در ادامه گفت: ما به اهدافی که این فصل داشتیم رسیده‌ایم هرچند اگر بازیکن نمی‌فروختیم دورنمای ذهنی من گرفتن سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی‌ها از لحاظ ظرفیت‌هایی که رقیبمان داشت و ما نداشتیم، مانند جنگ نابرابر بود، اما با این همه ما تلاش کردیم و در ادامه هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت تا بازی زیبا از خودمان به نمایش بگذاریم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: شعار ما تلاش، تلاش و تلاش است و همواره در همه مباحث استمرار خواهیم داشت، ما همه با هم در کنار هم تلاش کردیم، ظرفیت ساختیم و خدا هم کمکمان کرد تا به نقطه‌ای که اکنون ایستاده‌ایم برسیم‌.

دقیقی درخصوص موضوع مربوط به حمایت مالی از شمس‌آذر گفت: این تیم در ابعاد مختلف برای استان قزوین موقعیت ساخته و قطع به یقین اگر حمایت مالی از شمس‌آذر اتفاق نیفتد دیگر نمی‌شود تیم‌داری کرد اما می‌شود با کمک شورای شهر و شهرداری شرایط را برای این تیم بهتر کرد، این مطالبه من به عنوان یک شهروند قزوینی است.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد