Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@06:35:56 GMT

خاموشی سراسری در پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۸۶۹۸

قطع گسترده برق، هشتاد درصد پاکستان را در خاموشی کامل فرو برد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ساعت ۱۱:۵۰ شب به وقت محلی به دلایلی نامعلومی برق بیش از ۸۰ درصد پاکستان قطع شد.
از شمال پاکستان تا جنوب این کشور بیشتر شهر‌ها با قطعی ناگهانی برق مواجه هستند.

«دکتر شهباز گیل» مشاور نخست وزیر پاکستان در توییتی اعلام کرد: این قطعی برق سراسری به علت مشکل فنی در شبکه برق رسانی ملی انفاق افتاده است و بزودی برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که برخی از منابع غیررسمی شایعاتی در خصوص حمله آزادی خواهان بلوچ به شبکه برق رسانی ملی در ایالت بلوچستان پاکستان و یا آماده باش نیروی هوایی این کشور منتشر کرده اند.   وزارت نیروی پاکستان نیز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: مشکل فنی در سیستم بوجود آمده است و همه تمامی نیرو‌ها در حال بررسی و ریشه یابی آن هستند.  
این بیانیه افزود: «عمر ایوب» وزیر نیرو نیز به شخصه در حال بررسی امور و حل مشکل بوجود آمده است. برچسب ها: خاموشی ، قطع برق ، سراسری ، پاکستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خاموشی قطع برق سراسری پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری