Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با دریافت شکایت نماینده حقوقی سازمان حج و اوقاف و اهالی ابهر درخصوص تصرف غیرقانونی این میزان زمین وقفی واقع در یکی از مناطق این شهرستان از سوی یک فرد خاطی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ابهر، مشخص شد فردی با سو استفاده از موقعیت شغلی خود، این مقدار زمین متعلق به غیر را پس از تصرف،  تفکیک و با تقسیم به قطعات کوچکتر به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش با بیان اینکه متهم از سوی پلیس شناسایی، دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی ابهر معرفی شد، افزود: کارشناسان، ارزش زمین‌ تصرف شده را یک هزار میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه با تلاش پلیس و دستگاه قضا این زمین رفع تصرف شد، گفت: حفظ بیت‌المال و آزادسازی اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش ایرنا، نیمه نخست دی ماه جاری نیز سه فرد متهم به زمین خواری ۲۰ میلیارد ریالی در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی این شهرستان در خصوص تغییر کاربری زمین کشاورزی به متراژ هشت هکتار از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی خدابنده شناسایی و دستگیر شدند.

در تحقیقات صورت گرفته،  مشخص شد این سه متهم پرونده با خرید این مقدار زمین کشاورزی، بدون رعایت الزامات و کسب مجوزهای قانونی لازم از سازمان راه و شهرسازی و شهرداری اقدام به تفکیک و تبدیل آن به قطعات خرد مسکونی و فروش به اشخاص حقیقی کرده اند که با هماهنگی مراجع قضایی،  اراضی موصوف خلع ید شد.

برچسب‌ها ابهر زمین خواری انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر زمین خواری انتظامی ابهر زمین خواری انتظامی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر