Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:08:32 GMT

وجود ۱۱ خانه ورزش روستایی در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۸۹۲۵

وجود ۱۱ خانه ورزش روستایی در اسدآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی جمور، سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد از وجود ۱۱ خانه ورزش روستایی در روستا‌ها و دهستان‌های پرجمعیت این شهرستان خبر داد و گفت: به دلیل شرایط کرونا این تعداد خانه‌های ورزش شهرستان فعلا دارای فعالیت نبوده و قطعا با گذر از شرایط فعلی کرونا و با تصمیم و اعلام ستاد کرونا شهرستان مجددا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمور در دیدار بخشدار مرکزی اسدآباد با وی به منظور پیگیری توسعه خانه‌های ورزش روستایی در بخش مرکزی اظهار کرد: در راستای ارتقا و تقویت ورزش جوانان روستایی یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان توسعه خانه‌های ورزش روستایی است.

او افزود: از دهیاران و شورا‌های اسلامی درخواست داریم که هر جا مکان یا زمین مناسب وجود دارد برای توسعه و ارتقای ورزش روستایی به اداره ورزش و جوانان معرفی کنند.

بخشدار مرکزی هم با اشاره به استفاده بهینه از فضا‌های موجود سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن در سطح روستا‌ها گفت؛ برای حفظ و حراست از اماکن ورزشی روستا‌ها نیز باید اقدام اساسی به عمل آید.

سلیمان نظری دوست خواستار برنامه‌ریزی دقیق و لازم برای توسعه فضا‌های ورزشی در روستا‌های بخش مرکزی شد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش روستایی ورزش روستایی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی