Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال ووچان کردستان گفت: شک نکنید که برنده دربی فردا، تیم استقلال است.

به گزارش برنا؛ فاطمه قاسمی، بازیکن تیم فوتبال ووچان کردستان درباره تساوی یک- یک برابر پالایش گاز ایلام در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی با ایلام با توجه به اینکه تعدادی از مهره‌های اصلی‌مان را هم در اختیار نداشتیم بازی خوبی بود و تقریبا هم نتیجه عادلانه‌ای را به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پالایش گاز نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده بود و همین موضوع باعث شد کمی کارمان در بازی سخت شود.

او اضافه کرد: بازی بعدی ما با سیرجان است و این بازی مهم است و قطعا تلاش خواهیم کرد با دست پر به مرحله بعدی برویم. تا به امروز که صعودمان قطعی شده ولی بدون تردید با اضافه شدن سایر بازیکن‌ها می‌توانیم نتیجه بهتری را به دست بیارویم.

قاسمی افزود: دور اول مسابقات خوب بود، البته رفته رفته بهتر هم می‌شود. هرچند ما انتظار داشتیم لیگ فوتبال بانوان هم مانند آقایان رفت و برگشت برگزار شود ولی ناچار شدیم این روش جدید را تجربه کنیم. تجربه بدی نبود اما اگر رفت و برگشت برگزار می‌شد خیلی بهتر بود.

بازیکن تیم بانوان ووچان با اشاره به بازی دربی استقلال و پرسپولیس گفت: من همیشه طرفدار استقلال بودم و احتمال می‌دهم که پیروز این بازی هم با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی پوشان خواهد بود. استقلال الان وضعتی خوبی دارد هرچند این تیم در چند سال اخیر افت و خیزهای زیادی داشت اما الان شانس بیشتری برای برد در دربی دارد چون شاگردان فکری به یک هماهنگی لازم رسیدند. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی فوتبال فاطمه قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت:«من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهاجمیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید. 
اما آنها باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)