Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: ترویج شجاعت و از خودگذشتگی دوران جنگ وظیفه بزرگی است و با نگارش کتاب "رسول" کمک شایان توجهی به تثبیت حقیقت تاریخ برای رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آیین گرامیداشت عملیات کربلای 5 و بیت‌المقدس 2 شامگاه شنبه با حضور سردار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه استان تهران، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید جنگروی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای 5 در کرج برگزار شد+تصاویرکتاب روزشمار «بازتاب جهانی عملیات کربلای 5» رونمایی شدمراسم سالروز شهادت حاج قاسم همزمان با یادمان عملیات کربلای 5 در رفسنجان برگزار می‌شود

در این مراسم سردار احمد ذوالقدر با تاکید بر ثبت و ضبط خاطرات جنگ اظهار داشت: در راستای شناسایی و معرفی لشکر 10 که فرماندهان وفادار به امام و انقلاب و رزمندگان خط شکن در آن نقش آفرینی داشتند تاکنون اقدامات زیادی با دقت نظر انجام شده است و در حال حاضر نیز در مرحله تولید محتوای مربوطه قرار داریم.

وی افزود: روزی که دشمن در کربلا با امام حسین (ع) به امید براندازی اندیشه و فکر مکاتبه کرد نمی‌دانست که امروز نیز پس از گذشت سال‌ها همچنان مردم بر اندیشه حسینی وفادار هستند تا جایی که جوانانی مانند شهید حججی که امام و دفاع مقدس را ندیدند به عنوان سمبل مقاومت معرفی می‌شوند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه با بیان این که ما در بیان و انعکاس داشته‌هایمان ضعف داریم گفت: نظامیان دنیا به دنبال رمز گشایی اتفاقات، پیروزی‌ها و دلاوری‌های عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس هستند اما در این زمینه آن گونه که سزاوار بود عمل نکردیم.

ذوالقدر با اشاره به رونمایی از کتاب خاطرات جنگ خاطرنشان کرد: ترویج شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان، پدران و مادران شهدا وظیفه بزرگی است و نگارش کتاب "رسول" کمک شایان توجهی به تثبیت حقیقت تاریخ برای رزمندگان لشکر 10 دارد.

در پایان این مراسم در سالروز اجرای عملیات کربلای 5 برای گرامیداشت مقام شهید "رسول کشاورز" فرمانده گردان حضرت زینب (س) لشکر 10 سیدالشهدا (ع) ضمن رونمایی از کتاب "آقا رسول" از خانواده شهید رسول کشاورز و نویسنده این کتاب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات کربلای 5 استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • کافی است انسان باشد!
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا