Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تد لو، نماینده کنگره آمریکا، برای محروم کردن رودی جولیانی، وکیل شخصی رئیس‌جمهور این کشور، از وکالت وارد عمل شد.

او در پیامی توئیتری با اشاره به حوادث اخیر کنگره نوشت: ما هر کس را که در این کودتای نافرجام دخالت داشت، از جمله وکیل، رودی جولیانی را به پاسخگویی واخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا تصویری از نامه موندیر جونز (نماینده نیویورک) و من است که خطاب به کانون وکلای ایالت نیویورک نوشته شده است با درخواست بازجویی از رودی جولیانی و محروم کردن او از وکالت.

پیش از این برخی منابع از تکاپو و تلاش رئیس جمهور آمریکا برای تشکیل تیم حقوقی به منظور دفاع از خود در جلسه احتمالی استیضاح خبر دادند. این منابع مدعی شدند که ترامپ قصد دارد برای این جلسه دو وکیل برای خود انتخاب کند که یکی از آن‌ها جولیانی و دیگری آلن درشوویتز، وکیل یهودی جنجالی، است که حضور جولیانی در جلسه استیضاح تقریبا قطعی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رودی جولیانی دونالد ترامپ کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس