Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه پویش لبخند رضایت در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه تعریف شده و مختص فرهنگیان بسیجی است، گفت: ماموریت بسیج فرهنگیان، کمک به ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش و افزایش فعالیتهای آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عباس مطهری رئیس بسیج فرهنگیان کشور در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص پویش ملی «لبخند رضایت» گفت: با شیوع ویروس کرونا و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، اقشار مختلف جهت خدمات رسانی به آسیب دیدگان کرونا پای کار آمدند و وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگیان بسیجی در طول ۸ ماه اخیر کمک های را در قالب جهاد آموزشی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل انجام داده اند.

سردار مطهری با اشاره به فعالیتهای آموزش مجازی معلمان در شرایط کرونا که چندین برابر آموزشهای حضوری است، اظهار کرد: به منظور معرفی مجاهدت خاموش معلمان به عنوان مدافعان تعلیم و تربیت به افکار عمومی، موج همگانی جهت تقدیر از معلمان و افزایش روحیه این قشر زحمتکش ایجاد شد.

وی با اشاره به کاهش فعالیت های پرورشی برای دانش آموزان در آموزش های مجازی، افزود: در پویش لبخند رضایت به منظور افزایش فعالیت های پرورشی، از ظرفیت های بومی و محلی به معلمان کمک می شود تا فعالیتهای بهتری را انجام دهند.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: همچنین در این پویش، از ظرفیت دانشجو-معلمان جهت آموزش دانش آموزانی که بنابر دلایلی نظیر نداشتن امکانات آموزشی، اینترنت و.... از تحصیل محروم هستند، استفاده می شود.

سردار مطهری با بیان این مطلب که پویش لبخند رضایت در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه تعریف شده و مختص فرهنگیان بسیجی است، یادآور شد: ماموریت بسیج فرهنگیان، کمک به ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش و افزایش فعالیتهای آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان است.

وی با تاکید بر این مطلب که معلمان سرمایه های نظام هستند، گفت: از مسئولین در خواست می شود که همانطور که برای کادر درمان زحمت می کشند و پشتیبانی هایی را انجام می دهند برای معلمان هم این گونه حمایت ها انجام شود.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به حمایت ۲۰۵ نماینده مجلس در تقدیر از معلمان، افزود: لازم است که مسئولین، رئوسای ادارات، اولیا و دانش آموزان پویش هایی در قالب تقدیر از معلمان ایجاد کنند تا معلمان با روحیه و نشاط بیشتری به فعالیتهای خود ادامه دهند.

سردار مطهری با بیان این مطلب که پویش لبخند رضایت تا پایان سال ادامه دارد، خاطر نشان کرد: معرفی مجاهدتهای معلمان در ایام کرونا در رسانه ها، استفاده از ظرفیت های بسیج در قشر طلاب، اساتید و هنرمندان در انجام فعالیتهای پرورشی، پیگیری و ساماندهی معلمان جهت آموزش در حاشیه شهرها و روستاهای مناطق محروم حتی در قالب گروههای جهادی از جمله اقداماتی است که تا پایان سال پیگیری می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس بسیج فرهنگیان کشور پویش لبخند رضایت برای دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من