Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه اصلاح طلب نوشت: «اولویت امنیت ملی است حتی در آمریکا. شبکه‌های اجتماعی مختلف این کشور ترامپ را به دلیل اقدامات مخل امنیت اخراج و حساب او را برای همیشه تعلیق کردند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه های اصلاح طلب که بعضا با شیطنت سعی می کردند که آزادی بی پایه و اساس را ترویج کنند و مقاصد سیاسی خود را با آن کسب کنند و حالا در موضوعی کاملا معکوس بیان می کنند که امنیت ملی بر آزادی اولویت دارد!

بعد از اتفاقات و تحولات اخیر آمریکا که طرفداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره ریختند و درگیری خونین نیز بوجود آمد و چند نفر زخمی و کشته شدند، ساختار سیاسی و رسانه ای آمریکا در اقدامی هماهنگ با استدلال حفاظت از امنیت ملی و جلوگیری از اغتشاشات و خشونت دسترسی رسانه ای ترامپ را محدود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جالب اینجاست که همین رسانه های آمریکایی در اغتشاشات سال 88 دم از آزادی می زدند و برای ایجاد انقلاب رنگی آزادی را فرای هر چیزی خصوصا امنیت ملی توصیف می کردند.
  رسانه های اصلاح طلب نیز خصوصا در فتنه سال 88 تصویری از لیبرالیسم نشان می دادند که در آن آزادی بدون قید و شرط وجود داشت اما با اتفاقات اخیر آمریکا این تصویر پوشالی آمریکا و آزادی بی حد و حساب فرو ریخت و حالا خود این روزنامه ها به توجیه برخورد آمریکا با رئیس جمهور این کشور با استدلال امنیتی روی آورده اند. این درحالی است که آزادی قانونی مطرح می کند که هر کسی تا جایی آزاد است که به امنیت، منافع و آزادی دیگران ضربه وارد نکند.    روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در این حوزه نوشت: «اولویت امنیت ملی است حتی در آمریکا. شبکه‌های اجتماعی مختلف این کشور ترامپ را به دلیل اقدامات مخل امنیت اخراج و حساب او را برای همیشه تعلیق کردند.»   این روزنامه می افزاید: « ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای همیشه از توئیتر حذف شد. موضوعی که نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی نیز بدون محدودیت نیستند و با توجه به سیاست‌های خود اعمال ممیزی می‌کنند. ماجرا از این قرار است که شبکه اجتماعی توئیتر حساب کاربری ترامپ را به دلیل نقض قوانین و ساختار‌های این شبکه به حالت تعلیق دائم درآورد. این پیام رسان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از بررسی دقیق توئیت‌های اخیر حساب دونالد ترامپ، این حساب را به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت، برای همیشه تعلیق کرده است. البته قبل از اینکه ترامپ برای همیشه از توئیتر حذف شود این شبکه اجتماعی، بارها برای حساب کاربری او ایجاد محدودیت کرده بود مثلا چند ماه پیش برای یکی از توئیت‌های ترامپ برچسب صحت سنجی گذاشته بود.»     «حسن معظمی»، کارشناس رسانه در این باره به آفتاب یزد می‌گوید:«در این موضوع قصه ترامپ کاملا فرق می‌کند چرا که خط قرمز تمامی کشورها امنیت ملی شان است. اتفاقی که در آمریکا رخ داد در واقع امنیت ملی این کشور را نقض کرد و به باور دست اندرکاران حوزه رسانه‌ای، رئیس جمهور آمریکا به عنوان کسی که قسم خورده امنیت ملی کشورش را حفظ کند با اقدامی که انجام داده و طرفدارانش را به خشونت دعوت کرده این موضوع را نقض کرده است.»    وی گفت:« بنابراین شبکه‌های اجتماعی چون توییتر، اینستاگرام و فیس بوک به این نتیجه رسیدند که ترامپ دیگر صلاحیت حضور در شبکه‌های اجتماعی را در این شرایط فعلی ندارد. اما اینکه توییتر برای همیشه حساب کاربری ترامپ را از این شبکه حذف کرده است در تضاد با آن شعاری که تحت آزادی بیان عنوان می‌کنند، است. اما با این حال برای آمریکایی ها، دنیای غربی‌ها و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند امنیت ملی شان بسیار مهم است که حساب‌های کاربری ترامپ را در شبکه‌های اجتماعی شان حذف کرده اند.»   انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی برای همیشه اصلاح طلب امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز دوشنبه در مطلبی تاکید کرد که یحیی سنوار (رهبر حماس در نوار غزه) باهوش‌تر از همه اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی است.

هاآرتص افزود که سنوار بر خلاف سران اسرائیلی، همواره نگاهی عمیق و آینده نگر دارد و چندین گام آینده را پیش‌بینی می‌کند و هر بار تل‌آویو را به شیوه‌ای جدید غافلگیر می‌کند.

در همین رابطه، روگل البر تحلیلگر هاآرتص تاکید کرد که باید اعتراف کرد سنوار یک شطرنج‌باز ماهر و درجه یک است.

روزنامه مذکور اشاره کرد: باید اعتراف کرد سنوار در مدیریت جنگ برتر از کل سران اسرائیل است.

دیگر خبرها

  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟