Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@22:26:06 GMT

داور دربی ۹۴ مشخص و اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۹۴۱۷

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی فردا (دوشنبه 22 دی ماه) ساعت 16:35 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که کمیته داوران فدراسیون تیم داوری این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد:

داور: رضا کرمانشاهی

کمک داوران: آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی

کمک داور اضافی 1 و 2: بیژن حیدری – وحید کاظمی

داور چهارم: حسن یوسفی

ناظر: محمدرضا فلاح

ناظر ویژه: فریدون اصفهانیان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ رضا کرمانشاهی داور دربی دربی ۹۴ استقلال و پرسپولیس آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند

با برگزاری نخستین نشست کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون تنیس رؤسای این کمیسیون‌ها مشخص و معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛ در کمیسیون داوران، سامان حسنی به‌عنوان رئیس این کمیسیون برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رأی اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

در کمیسیون مربیان، سید امیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رأی اعضا انتخاب شدند. 

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات‌الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند