Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تاثیرگذار در اشتغال و صادرات رفع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از طرح ها و واحدهای اقتصاد مقاومتی اردبیل اظهار داشت: این واحدها در راستای افزایش توان تولید و اشتغال با مشکلاتی چون مجوز، مشکلات ارزی، سرمایه ثابت و در گردش و انشعابات خدمات مواجه می شوند که هماهنگی‌های لازم برای تسهیل فعالیت آنان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اظهار کرد: این واحدها پتانسیل بالایی در توسعه صادرات غیرنفتی استان داشته و علاوه بر افزایش توان تولید، اشتغالزایی پایدار و خوداتکایی داخلی را اثبات می‌کنند.

 بهنامجو از سردخانه اتمسفریک زیر صفر چهار هزار تنی که با سرمایه گذاری 80 میلیاردی و پیشرفت 70 درصدی در حال اجرا بوده بازدید کرد و گفت: با تامین بخشی از سرمایه‌گذاری به صورت تسهیلات و همچنین حل مشکلات مربوط به انشعابات گاز، برق و جاده دسترسی، به زودی شاهد بهره برداری  از این طرح با اشتغالزایی 15 نفری خواهیم بود.

وی در جریان بازدید از واحد فرآوری و بسته بندی پای مرغ شرکت آیدا گستر افزود: این واحد ظرفیت خود را از 250 تن با اشتغال زایی 100 نفر در سال گذشته به 500 تن با اشتغالزایی 250نفر در سالجاری رسانده و درحال حاضر سالانه بیش از 8 میلیون  دلار صادرات دارد.

وی تصریح کرد:  با هماهنگی دستگاههای اجرایی تا پایان سال مجوزها و تسهیلات لازم برای طرح های توسعه ای شرکت سرمایه‌گذار آیدا گستر در زمینه تولید سوسیس،کالباس ، پودر گوشت و قطعه بندی گوشت سفید صادر خواهد شد تا بزودی شاهد افزایش اشتغال تا ظرفیت 450 نفر در این مجموعه باشیم.

در ادامه ، استاندار اردبیل از مجموعه شرکت انیکس سفال  و تولید گرانول، محصولات سفالی و آجرهای نسوز بازدید کرده  و گفت: این واحد در حال حاضر با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال در حال احداث بوده و با پیگیری اولویت های این واحد بزودی علاوه بر تولید آجرهای نسوز و انواع محصولات صنایع دستی ، شاهد تولید 500 تن گرانول در روز خواهیم بود.

بهنام جو افزود:  این واحد علاوه بر اشتغال بیش از 100 نفری ، توسعه صادرات استان به صورت ماهانه حدود 15 تا 20 میلیون دلاری را موجب خواهد شد.

انتقاد از آشفتگی بازار مصالح ساختمانی/کارخانجات تولید بتن تعطیل شدتقسیط بدهی سهم بیمه کارفرمایی‌‌ مطالبه مهم تولیدکنندگان قزوینی استهمکاری ایران و کوبا برای تولید مشترک واکسن کرونا

وی در ادامه  از مجتمع فرآوری، بسته بندی و تولید انواع محصولات از عسل بازدید کرد و گفت:  سرمایه گذار این طرح با خرید واحدی که 15 سال راکد بوده ، با 50 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری  کرده  و در دهه مبارک فجر امسال با اشتغالزایی 30 نفری واحد خود را بهره برداری می‌کند.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود

استاندار زنجان با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، گفت: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مراسم روز کارگر شامگاه چهارشنبه در یکی از واحدهای تولیدی استان زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

محسن افشارچی، استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام کارگر، اظهار داشت: درد کارگران را درد خود می‌دانیم و به‌خاطر همین موضوع دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری تایید طبقه‌مندی مشاغل صادر کردم.

وی با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، مطرح کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: با مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم و متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به خاطر عدم تدبیر سبب ادامه‌دار بودن مشکل می‌شود.

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات کارگران در راستای تحقق جهش تولید در کشور، گفت: برخی واحدهای تولیدی استان زنجان نیازمند نوسازی هستند تا بهره‌وری آن رشد پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت افزایش صادرات حرکت کنیم، گفت: در همین کشورهای منطقه مشتریان خوبی برای محصولات واحدهای تولیدی استان زنجان وجود دارد که باید از فرصت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه ارزآوری باید اولویت نخست واحدهای تولیدی بزرگ استان و کشور باشد، مطرح کرد: با ارزآوری است که وضعیت اقتصاد کشور ارتقا پیدا می‌کند و این ظرفیت را واحدهای تولیدی بزرگ استان زنجان از جمله ایران ترانسفو دارد.

گفتنی است، در این مراسم، سالار عقیلی خواننده کشورمان نیز حضور داشت و چند قطعه موسیقی خود را در جمع کارگران اجرا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود