Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:03:45 GMT

انتخابات آمریکا نشانه شکست تفکر لیبرال دموکراسی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۹۹۲۱

انتخابات آمریکا نشانه شکست تفکر لیبرال دموکراسی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان افزود: رسانه‌های غربی در تلاش هستند که وقایع پیش آمده در طول چند ماه گذشته آمریکا را در چارچوب رقابت‌های رایج میان احزاب سیاسی و طرفداران آن‌ها جلوه دهند، اما عمق و گستره این رخدادها به روشنی از ماهیت پیچیده و سراسر تضاد و تناقض حاکمیت آن کشور حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای کشوری که مدعی رهبری تفکر لیبرال دموکراسی در جهان است و طی سال‌ها با بهره‌گیری از مجموعه ظرفیت‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای خود در تلاش برای تبدیل کردن لیبرال دموکراسی به یک فرهنگ و رویه غالب در جهان است ایجاد این شرایط به‌هیچ وجه در چارچوب یک رخداد انتخاباتی قابل تفسیر و پذیرش نیست.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم از کنگره آمریکا به عنوان نماد تفکر لیبرال دموکراسی غرب یاد کرد و گفت: کنگره آمریکا در حالی که با حضور نمایندگان مجلس و سناتورهای سنا سرگرم انجام یکی از مهمترین وظایف خود یعنی بررسی الکترال‌های رئیس جمهور منتخب بود که به یکباره و در مقابل دیدگان مردم جهان به میدان جنگ و درگیری مسلحانه و خونریزی مبدل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس گفت: دشمن با ترور شهید سلیمانی نتوانست وی را از بین ببرد بلکه عظمت این شهید والامقام و تفکر او بیش از گذشته در جهان مطرح شد.

امام‌جمعه تبریز از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره بین المللی مقاومت و یک انقلابی تمام عیار یاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی گفت: این عالم بصیر، متفکری برجسته و دارای سطوح بالای علمی، معنوی و اخلاص و تقوا بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مناسبت‌های تقویمی، قیام ۱۹ دی مردم قم را یکی از مقاطع مهم تاریخی ملت ایران دانست و گفت: ۱۹ دی ماه یک نقطه درخشنده در تاریخ انقلاب ما بود و زمینه ساز قیام‌های مردمی خصوصاً قیام ۲۹ بهمن تبریز شد که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

کد خبر 5118235

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 لیبرال دموکراسی ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا مجلس شورای اسلامی آیت الله مصباح یزدی شهرکرد گرگان اولین سالگرد شهادت حاج قاسم خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا شیوع کرونا لیبرال دموکراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجویان آمریکایی و اروپایی اعتراض خود به جنایات غزه را به‌صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند؛ اما متأسفانه پلیس با برخوردهای بسیار بدی که داشت جو را متشنج کرد تا برگ دیگری از دموکراسی دروغین در کشورهای غربی و مخصوصاً آمریکا رقم بخورد.

مهدی ابراهیمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: بعد از قضیه ۷ اکتبر، رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل حملات وحشیانه‌ای را علیه مردم فلسطین شروع کرده و متأسفانه تا به امروز هم به‌طور وحشتناکی ادامه دارد. برای این رژیم، نیروی نظامی با مردم عادی و حتی زنان و کودکان فرقی ندارد.

وی افزود: علی‌رغم داشتن دستورالعمل‌های بین‌المللی، بیمارستان‌ها و نقاطی که توسط سازمان ملل حفاظت می‌شود در جریان حملات این رژیم جعلی تخریب‌ شده است. این چند روز هم اخبار پیدا شدن گورهای دسته‌جمعی از افراد با دست‌های بسته هم دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: این حجم جنایت‌ها، از چشم دانشجویان آمریکایی پنهان نماند و برای همدردی با این مردم مظلوم اعتراضات خود را در فضای دانشگاهی آغاز کردند، در شروع اعتراضات، قطع همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های آمریکایی و دانشگاه‌های اسرائیلی را مطرح کردند. متأسفانه با حضور پلیس در چند روز گذشته این تظاهرات به خشونت کشیده شده و حتی اساتید مطرح از بعضی دانشگاه‌های مطرح آمریکا هم به طرز وحشتناکی بازداشت‌شده و با دستبند به خارج از دانشگاه انتقال داده شدند. اساتیدی بعضاً ممتاز با شاخص‌های علمی بسیار درخشان و یا جایگاه‌های مهمی مثل مدیر گروه نیز بازداشت شدند.

وی با اشاره به سانسور اخبار در رسانه‌های آمریکایی عنوان کرد: خیلی از شبکه‌های معروف آمریکا به سانسور جدی اخبار این روزهای دانشگاه آمریکا روی آوردند و فیلم‌هایی هم که پخش می‌شود، اکثراً از مسیر شبکه اجتماعی تیک‌تاک که خارج از کنترل دولت آمریکا است، منتشر شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه حضور دانشجویان و اساتید یهودی در بین معترضان دانشگاهی از نکات مهم این تجمعات است، اظهار کرد: اگر فعالین دانشجویی ما به‌طورجدی به این موضوع ورود کنند، به ابعاد، نکات و آمارهای بسیار جالبی از این موضوع خواهیم رسید. بنده به‌عنوان معاون فرهنگی علوم پزشکی تهران از دانشجویان دعوت می‌کنم که زبان علمی و فرهنگی مظلومیت مردم فلسطین باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجویان آمریکایی اعتراض خود را به‌صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند و در قطع همکاری‌های علمی با دانشگاه‌های و پژوهشگاه‌های اسرائیلی را داشتند؛ اما متأسفانه پلیس با برخوردهای بسیار بدی که داشت جو را متشنج کرد تا برگ دیگری از دموکراسی دروغین در کشورهای غربی و مخصوصاً آمریکا رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد