Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@13:27:09 GMT

حداکثر نرخ هر بسته چای ایرانی ۶۸ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۰۰۳۴

به گزارش اکوفارس، حبیب جهان ساز رئیس سازمان چای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از پرداخت ۹۹ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: بنابر آخرین آمار از مجموع ۵۱۳ میلیارد تومان بهای برگ سبز خریداری شده تنها ۴ تا ۵ میلیارد تومان باقی مانده که تا پایان ماه با چایکاران تسویه می‌شود.

او درباره آخرین جزئیات تسهیلات پرداختی به چایکاران افزود: تاکنون ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات جاری و ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه‌ای به ۸ هزار و ۴۰۰ چایکار پرداخت شده است و پیش‌بینی کرده‌ایم که محدودیتی در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون، به زراعی باغات و سایر امورات مورد نیاز نداشته باشیم.

جهان ساز با اشاره به اینکه قیمت فروش چای تغییری نداشته است، بیان کرد: در حال حاضر حداقل قیمت هر کیلو چای بسته بندی ۵۰۰ گرمی ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان و حداکثر ۶۰ تا ۶۸ هزار تومان است، هر چند چای خارجی قیمت بالاتری دارد.

رئیس سازمان چای از واردات ۳۹ هزار تن چای در ۸ ماهه امسال خبر داد و گفت: مابقی کسری نیاز کشور به مرور وارد می‌شود.

به گفته او، امسال با پرداخت تسهیلات به زراعی و سرمایه‌ای ۵۰۰ هکتار از باغات رها شده به چرخه تولید باز خواهد گشت که با این وجود پیش‌بینی می‌شود که سطح باغات به یک هزار و ۷۰۰ هکتار برسد.

رئیس سازمان چای در پایان با بیان اینکه عملیات به زراعی از اول بهمن آغاز می‌شود، تصریح کرد: تسهیلات پرداختی در اصلاح باغات رها شده، احیای باغات در ارتقای کیفیت برگ سبز و استقبال چایکاران تاثیر بسزایی دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس