Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: امروز توفیق داریم که در خدمت خانواده شهید گرانقدر محسن فخری زاده باشیم

وی افزود: آن شهید مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود و وجود و قلبش در همه شرایط برای اسلام، انقلاب و عزت کشور می‌تپید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف تاکید کرد: شهید فخری زاده برای دفاع از پیشرفت علمی و عزت کشور و به معنای واقعی در جهت قوی شدن کشور تلاش‌های بسیار زیادی انجام داد و در نهایت هم جان خود را تقدیم ملت ایران کرد.

رئیس مجلس شورای بیان کرد: با توجه به اینکه امروز چهلمین روز شهادت این شهید بزرگوار است، این توفیق را داریم که در مجلس شورای اسلامی از خانواده گرانقدر این شهید بزرگوار قدردانی کنیم.

قالیباف گفت: آیت الله مصباح یزدی از چهره‌های برجسته انقلاب اسلامی و از مبارزان و یاران مخلص حضرت امام خمینی (ره) بود، نبود او بدون شک ثلمه‌ای به مجموعه حوزه و ملت عزیز ایران خواهد بود که رحلت وی را به خانواده ایشان، ملت ایران و همچنین به محضر مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه