Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:48:56 GMT

واحد پی سی آر در بیمارستان اردکان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۰۰۹۳

واحد پی سی آر در بیمارستان اردکان راه اندازی شد

دکتر محمدحسن صدرالدینی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در راستای سیاست های گسترش تشخیص دقیق و سریع بیماری کووید ۱۹ و به منظور مدیریت درمانی این بیماری و خدمت رسانی بهتر به مراجعین ،آزمایشگاه تشخیصی مولکولی کووید در بیمارستان ضیایی راه اندازی شد.

وی ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران راه اندازی این واحد، اظهار داشت : واحد پی سی آر آزمایشگاه بیمارستان ضیایی با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال و مطابق با استانداردهای لازم آماده شده و به دلیل حساسیت کارکرد این واحد، تمامی ضوابط ایمنی در آن رعایت شده و پرسنل آن آموزش های لازم را به صورت کامل فرا گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان ضیایی اردکان تصریح کرد: این واحد علاوه بر انجام تست pcr بیماران بستری، همه روزه صبح به غیر از روزهای تعطیل و عصرها با هماهنگی قبلی  با تعرفه دولتی پذیرای بیماران سرپایی نیز می باشد.

 بیمارستان جدید ضیایی در سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۷۳ هزار و زیربنای ۱۲ هزار مترمربع شامل بخشهای اورژانس ، اطاق عمل ، دیالیز ، جراحی عمومی ، ارتوپدی ، اورولوژی ، گوش -و حلق و بینی ،‌چشم ، زنان وزایمان ، ICU ، کودکان‌، داخلی ، عفونی ، داخلی اعصاب ، قلب و CCU ، فیزیوتراپی ، آزمایشگاه ، پاتولوژی و  پلی کلینیک تخصصی مطابق با آخرین استانداردهای روز مراکز درمانی کشور و با تجهیزات پزشکی مدرن و تجهیزات اداری به بهره برداری رسید.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها یزد اردکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد اردکان بهداشت و سلامت یزد اردکان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام

محمد صادق معلم زاده معاون درمان دانشکده پزشکی تربت جام گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه بخش شیمی درمانی سرپایی در مرکز آموزشی درمانی سجادیه واقع در منطقه جام راه اندازی شد.

وی افزود: این بخش با هدف ارائه خدمات شیمی درمانی به بیماران مبتلا به سرطان در منطقه جام و ارتقای سطح دسترسی آنها به خدمات درمانی تخصصی راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: از این پس، بیماران منطقه تربت جام، تایباد، صالح آباد، باخرز می‌توانند بدون نیاز به تحمل سفر‌های طاقت فرسا به شهر‌های دیگر، خدمات شیمی درمانی را در همین مرکز دریافت کنند.

معلم زاده با اشاره به امکانات و خدمات ارائه شده در این بخش، اظهار داشت: در بخش شیمی درمانی سرپایی سجادیه، کلیه مراحل شیمی درمانی توسط متخصصان آنکولوژی مجرب انجام می‌شود و همچنین خدمات مراقبتی و حمایتی و مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی نیز به بیماران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت دهی به بیماران در این بخش به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امکان نوبت دهی حضوری نیز در محل مرکز فراهم شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود