Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته اول تا پنجم از مرحله نخست رقابت های گروه ب لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۵ و ۲۶ دی ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته اول تا پنجم از مرحله نخست رقابت‌های گروه "ب" نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی روزهای پنجشنبه و جمعه (25 و 26 دی‌ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی، پارسیان البرز، پالایش نفت آبادان و فرمانیه در گروه "ب" قرار دارند که مسابقات مرحله نخست خود را روز پنجشنبه و جمعه پشت سر می‌گذارند.

طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ دیدارهای هفته اول تا سوم روز پنجشنبه – 25 دی‌ماه برگزار می‌شود و مبارزات هفته چهارم و پنجم روز جمعه – 26 دی‌ماه پیگیری خواهد شد.

پنجشنبه – 25 دی‌ماه//

در دیدار نخست هفته اول از رقابت‌های گروه ب، دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف پارسیان البرز می‌رود؛ در ادامه تکواندوکاران لوازم خانگی کن رو در روی هوگوپوشان پالایش نفت آبادان قرار می‌گیرند. فرمانیه نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

هفته دوم مسابقات با مبارزات هوگوپوشان فرمانیه برابر لوازم خانگی کن آغاز می‌شود و سپس تکواندوکاران پالایش نفت آبادان برابر نمایندگان پارسیان البرز صف آرایی می‌کنند؛ دانشگاه آزاد اسلامی در این هفته استراحت دارد.

اما در دیدار نخست از هفته سوم، دانشگاه آزاد اسلامی با پالایش نفت آبادان مبارزه می‌کند و پس از آن فرمانیه به مصاف پارسیان البرز می‌رود. لوازم خانگی کن در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

جمعه – 26 دی‌ماه//

دیدار نخست هفته چهارم میان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و لوازم خانگی کن انجام می‌شود؛ سپس فرمانیه و پالایش نفت آبادان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. پارسیان البرز در این هفته استراحت دارد.

اولین دیدار هفته پنجم (پایانی) میان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و فرمانیه پیگیری خواهد شد و در ادامه تکواندوکاران لوازم خانگی کن به مصاف هوگوپوشان پارسیان البرز می‌روند؛ شرکت پالایش نفت آبادان در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

ورود تیم‌ها به هتل محل اسکان روز سه شنبه – 23 دی‌ماه و با انجام تست PCR صورت می گیرد؛ تست داوران نیز صبح روز چهارشنبه – 24 دی‌ماه انجام و تا مشخص شدن جواب قرنطینه می‌شوند.

گفتنی است؛ رقابت‌های گروه "الف" لیگ برتر روز جمعه – 19 دی‌ماه انجام شد که از این گروه شهرداری ورامین به عنوان تیم اول و بدون باخت مقتدرانه به مرحله فینال راه پیدا کرد و صنعت مس کرمان نیز دومین تیم صعود کننده از این گروه بود.

لیگ برتر تکواندو| صعود شهرداری ورامین و مس کرمان به دور بعد/ ناکامی فتح صدر و استقلال

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو تکواندو ایران تکواندو لیگ برتر تکواندو تکواندو ایران تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی پالایش نفت آبادان لیگ برتر تکواندو لوازم خانگی کن پنجشنبه و جمعه رقابت های گروه پارسیان البرز هفته اول گروه ب دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛

** نماز جمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.
**نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.
** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

بیشتر بخوانید؛ مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.
** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.
** نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.
** نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.
** نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.
** نماز جمعه توکهور و هشتبندی
حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.
** نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان